Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i jula i år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De to "voksne" barna våre kommer hjem hit først, og så drar vi alle 5 til Vestlandet og feirer jul med svigermor. Da er vi sammen oss 6 julaften, 1.,  2. og 3. juledag - deretter reiser vi vel litt hvert til vårt de påfølgende dagene. Vet ikke hvem vi skal være med på nyttårsaften, håper det ordner seg med noen venner. Jeg skal jobbe 1-2 dager i romjula.

Vi skal til en av søsknene våre i år, de har små barn, så enklest at vi kommer. Vi bor litt spredt rundt omkring.

Varier hvor mange vi er, men med små barn som er kommet til, så øker jo antallet det året vi er sammen med dem. Vi pleier å være annethvert år med min side og mannen sin. 
Jeg gleder meg veldig til god tid sammen med tantebarna! Det har blitt svært begrenset under pandemien, så ser veldig fram til flere dager med god tid. 

Blir nok innom en dag eller to hos annen familie i området også, ser frem til det, pandemien igjen har begrenset kontakten. Så hjem en eller annen gang før nyttår.

Annonse

Sønnen min skal være hos meg denne julen så det blir fint. Har planen for julaften klar, skal være sammen med familien hos min bror. Resten av julen er ikke avklart enda. Nyttårsaften skal jeg og sønnen min feire alene på et hotell i den nærmeste byen her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...