Gå til innhold

Vet behandleren din at du er her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

90tallsbarn skrev (1 time siden):

Ja både leger og psykologer. En av de forrige jeg hadde fikk også linker til trådene mine for å se hvor alvorlig det var med meg. 

Ble ikke du meldt til politiet til legen? 

Anonymkode: 24a07...8c8

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ble ikke du meldt til politiet til legen? 

Anonymkode: 24a07...8c8

Nei noen her inne meldte meg og så sporet kripos meg og meldte det til politiet, som ringte fastlegen min og da ringte han meg.

90tallsbarn skrev (2 minutter siden):

Nei noen her inne meldte meg og så sporet kripos meg og meldte det til politiet, som ringte fastlegen min og da ringte han meg.

Hvorfor ble du meldt og sporet? Om jeg kan spørre da.

Anonymkode: b6459...c76

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ble du meldt og sporet? Om jeg kan spørre da.

Anonymkode: b6459...c76

Hadde skrevet masse stygt som dere fikk med dere her. Noen gikk sikkert lei og ble bekymret for jeg ga uttrykk for at jeg hadde litt lyst å gjøre slutt på livet. Var så opphengt i diagnosen min at jeg trodde at jeg måtte forandre synet på alt og at jeg bare kunne glemme alle drømmer. Og følte meg patetisk fordi det finnes folk som må glemme drømmene sine fordi de får sykdommer. Følte liksom det stod skrevet autist i pannen min og alle bare var hyggelige for å være høffelige. 
Så det var nok en bekymring. 

90tallsbarn skrev (1 time siden):

Hva hadde fastlegen din å si til godt da? At nei nei og fy fy, sånn må du ikke skrive på offentlige forum? 

Anonymkode: 8a05d...ceb

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hva hadde fastlegen din å si til godt da? At nei nei og fy fy, sånn må du ikke skrive på offentlige forum? 

Anonymkode: 8a05d...ceb

Hahaha! Nei han ringte og sa at det er første gangen han har opplevd dette og da ble jeg litt redd, og så sier han at politiet ringte, og da ble jeg enda mer nervøs, har jeg blitt sett et sted liksom og gjort noe jeg ikke ante var ulovlig eller husker? Men nei, det var noen som hadde meldt noen innlegg på forum. Det var her inne. 
Han spurte om det gikk bra og hvordan jeg føler meg nå. At jeg måtte si ifra om det var noe. Men slik er det der og. De sier at vi må si ifra, men de har jo liksom ikke tid eller kan gjøre så mye mer enn å ha en samtaletime og gi oss evt piller.. men det er jo vi med problemene som må jobbe med oss. Det er ingen andre som kan gå inn i oss og liksom fikse oss.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...