Gå til innhold

Er du fornøyd med utseendet ditt?

Er du fornøyd med utseendet ditt?  

7 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med utseendet ditt?

• Veldig fornøyd
      2
    • Sånn passe fornøyd
      4
    • Misfornøyd
      1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Greit nok. :) Å være fotomodellpen har aldri tiltrukket meg uansett, trives veldig godt med å være sånn passe gjennomsnittlig rent utseendemessig. :) Nå har jeg gått ned noen kg så jeg føler meg bedre vektmessig også så jeg er veldig fornøyd. Helsa er god og jeg har det godt, så da får mine små skavanker bare være, de spiller jo ingen rolle.

Annonse

Ja. Vet egentlig ikke om jeg ser bra ut, men har aldri hatt problemer med damene, så da er jeg vel ikke frastøtende. Det er ikke før de siste årene at jeg har funnet ut at jeg har veldig fine ben. Har aldri tenkt på det før Sheila sa det. Covid har sendt meg over komfortvekta, men det er bare noen måneders jobb for å fikse det. 

Sheila ser vanvittig bra ut. Hun blir ofte tatt for å være 10-15 år yngre enn det hun er.

UtakknemligDiva
nick skrev (1 time siden):

Ja. Vet egentlig ikke om jeg ser bra ut, men har aldri hatt problemer med damene, så da er jeg vel ikke frastøtende. Det er ikke før de siste årene at jeg har funnet ut at jeg har veldig fine ben. Har aldri tenkt på det før Sheila sa det. Covid har sendt meg over komfortvekta, men det er bare noen måneders jobb for å fikse det. 

Sheila ser vanvittig bra ut. Hun blir ofte tatt for å være 10-15 år yngre enn det hun er.

Hvem er Shelia?

Jeg er fornøyd med høyden min. 188cm. Så er jeg fornøyd med at jeg har gått ned 33 kg de siste to årene. Håret er det ikke mye igjen av. Før kunne jeg være kjekk om jeg stelte meg. Høy og mørk. Men ikke så atletisk som jeg var.

Anonymkode: 79118...dda

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er helt klart en fordel å være pen. Da har man et trumfkort på hånda. 

Anonymkode: 4cec9...fd8

Absolutt. Pene mennesker får lettere jobb, tjener bedre, blir oppfattet som mer intelligente og får mer oppmerksomhet på alle områder i livet.

Anonymkode: dba63...f26

Annonse

Nei, men jeg har for lengst lært meg å leve med det. Jeg har alltid vært nødt til å hevde meg på andre måter enn med høy score på utseende. En god del av minusfaktorene (lav høyde, skjelett som ikke gir særlig pen kroppsfasong, dårlig hodehårvekst) er det umulig å gjøre noe med. 

Jeg har aldri brukt sminke for å se bedre ut og synes det er patetisk når godt voksne damer kliner på et tykt lag i den tro at de skjuler alderen. Så jeg ser ut som den gamlisen jeg er. Jeg har ikke valgt fødselsåret mitt, og det er vanskelig å hindre at tiden går. 

Jeg er vel sånn helt gjennomsnittlig. Har aldri vært blant de "pene", men det er helt greit. Kunne ha sminket meg for å pynte litt på ansiktet, men jeg gidder ikke det. Gjorde det før. Kjipt at huden under halsen og nederst på kinnene og øyelokkene er blitt slapp, det er vel det jeg tenker mest for dersom jeg først skal begynne å tenke etter. Men jeg er stort sett frisk og rask og funker greit, så da må jeg bare ta det utseende jeg har, og ta det med et smil 🙂

laban skrev (Akkurat nå):

Nei, men jeg har for lengst lært meg å leve med det. Jeg har alltid vært nødt til å hevde meg på andre måter enn med høy score på utseende. En god del av minusfaktorene (lav høyde, skjelett som ikke gir særlig pen kroppsfasong, dårlig hodehårvekst) er det umulig å gjøre noe med. 

Jeg har aldri brukt sminke for å se bedre ut og synes det er patetisk når godt voksne damer kliner på et tykt lag i den tro at de skjuler alderen. Så jeg ser ut som den gamlisen jeg er. Jeg har ikke valgt fødselsåret mitt, og det er vanskelig å hindre at tiden går. 

Herlig at du ser så praktisk på alt 🙂 

påskelilje skrev (7 minutter siden):

Herlig at du ser så praktisk på alt 🙂 

Det blir jo litt uutholdelig å la det få stor plass i dagliglivet.

påskelilje skrev (8 minutter siden):

Men jeg er stort sett frisk og rask og funker greit

Sånn tenker jeg også. Det er viktigere enn innpakningen. 

Jeg er ikke fornøyd med utseende. Det er ikke sånn at jeg ser meg i speilet og tenker "fy faen, jeg er pen" 🤣 Men jeg gjør jo ingenting for å se bedre ut heller. Jeg bruker ikke sminke. Håret er som det er, kort med krøller (som plutselig kom uten at jeg aner hvorfor). Jeg har fortsatt korona-sveis (selvgjort er velgjort, har jeg hørt 😅) Klær skal være praktiske og komfortable. Så er det det jeg ikke får gjort noe med, som det solide skjelettet eller det asymmetriske ansiktet. Jeg føler at det er mer fornuftig å fokusere på å ha det bra enn å fokusere på å se bra ut. Derfor er mitt tips, se deg minst mulig i speilet 😁

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...