Gå til innhold

Corona-vaksinen: Kommer du til å ta 3. dose?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nicklusheletida skrev (20 minutter siden):

Ja og i dag tok jeg influensavaksinen også. 

Ei på jobb har nettopp hatt influensa, og hun var SÅ dårlig! Var borte fra jobb i 2 uker, mesteparten av tiden med høy feber, og hun bor alene og orket bare å gå mellom senga, badet og sofaen. Hørtes helt forferdelig ut. Jeg skal også ta den vaksinen.

Nicklusheletida
påskelilje skrev (1 time siden):

Ei på jobb har nettopp hatt influensa, og hun var SÅ dårlig! Var borte fra jobb i 2 uker, mesteparten av tiden med høy feber, og hun bor alene og orket bare å gå mellom senga, badet og sofaen. Hørtes helt forferdelig ut. Jeg skal også ta den vaksinen.

Ja, selv om det er mange år siden jeg hadde influensa sist, så husker jeg hvor langvarig det kunne være. Jeg tenker vaksinen er en billig forsikring for å slippe dette. I tillegg tenker jeg at det er det minste vi rundt sønnen kan gjøre for hans skyld. 

Annonse

Glitter skrev (1 time siden):

Jeg følger anbefalingene. 

Vaksine mot influensa har jeg ikke råd til. Den koster vel over 1000 kr? 

Kan jeg aldri tenke meg, her pleier de å stå i kø før kl. 8 utenfor legesenteret den dagen influensavaksinen har kommet - hadde den vært så kostbar hadde de nok ikke gjort det, da hadde den jo bare vært for de med mye penger og ikke for alle.

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Konspi-fyr? 

Anonymkode: bd7e3...607

Nei, tror den er relativt trygg å ta og tror ikke det er noen konspirasjon. 

Men er glad for å slippe å måtte ta hundrevis av doser med vaksinen over 50 år, uansett hvor trygg den er ;) 

Jepp. Har også tatt influensavaksinen. Var ikke klar over at det fantes en vaksine mot lungebetennelse, så jeg tok den også da jeg fant ut det. Den er gyldig i 10 år. Bivirkninger? Null fra infuensavaksinen. Den andre ga meg en vond arm. Veldig vond.

nick skrev (3 timer siden):

Jepp. Har også tatt influensavaksinen. Var ikke klar over at det fantes en vaksine mot lungebetennelse, så jeg tok den også da jeg fant ut det. Den er gyldig i 10 år. Bivirkninger? Null fra infuensavaksinen. Den andre ga meg en vond arm. Veldig vond.

Tok du lungebetennelsevaksine hos fastlege eller på apotek? Jeg har så rævva lunger at jeg kunne tenke meg denne også. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...