Gå til innhold

Corona-vaksinen: Kommer du til å ta 3. dose?

Anbefalte innlegg

På apoteket. De ordner resept og setter vaksinen, men den er relativt dyr. Husker ikke akkurat men 500+ for vaksinen, 100+ for å sette den og resepten rundt 100. Apotek 1. Resepten kjøpte jeg på Facebook, nettapoteket, men den er billigere hos butikkapoteket. 

Vaksinen er mot en bakterietype og den beskytter også mot Hjernehinnebetennelse, Ørebetennelse, blodforgiftning, etc. Godt verdt prisen, men armen var så vond at den ikke kunne ligges på. Vanlig bivirkning.

Fortsetter under...

nick skrev (14 timer siden):

Jepp. Har også tatt influensavaksinen. Var ikke klar over at det fantes en vaksine mot lungebetennelse, så jeg tok den også da jeg fant ut det. Den er gyldig i 10 år. Bivirkninger? Null fra infuensavaksinen. Den andre ga meg en vond arm. Veldig vond.

Jeg tar også lungebetennelse vaksine, men jeg har fått beskjed om å ta den hvert 5 år (fra både sykehus og fastlege) Mulig det er fordi jeg lett får lungebetennelse og har vært svært syk pga dette.  Bivirkningene av vaksinen er uansett mye mindre enn om jeg får influensa eller lungebetennelse 

Annonse

Ja, det være seg dose 3 eller 100. Jeg fikk litt feber dagen etter dose 2, men jeg synes det er en liten pris å betale. Det er bedre å være litt klein en dag eller to enn å være skikkelig elendig over tid. Jeg tar også influensavaksinen hvert år. 

Endret av FjellOgDalar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...