Gå til innhold

Min styrke er å sprekke bobler

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Så det er ikke rart jeg kanskje ikke er så populær. Jeg har hatt forbilder i livet/eller folk jeg ønsket å være som men det ligger ikke i meg å bli som dem. Sånne varme hyggelige folk. Det kjennes som om folk liker meg for noen jeg ikke er da, så hvordan blir vi den vi blir? Min styrke ligger i å sprekke bobler. Ikke at jeg går rundt og sier stygge ting eller provoserende ting. Men det er jo litt det som har vært greia mi, at jeg ikke alltid har svart eller sagt det folk ønsket å høre. Så skal man smiske og være kjedelig politisk korrekt for å passe inn eller skal man vise hvem man er? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/463668-min-styrke-er-%C3%A5-sprekke-bobler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan du ikke holde disse dagbokinnleggene dine på dagbokforumet? Nå har du begynt å spamme igjen. Det er en svakhet ikke en styrke. Hva hadde det du skrev ovenpå her med psykiatri å gjøre?

Anonymkode: 8e783...693

Hva er en svakhet her? At jeg ikke jatter med det politiske korrekte hele tiden? 

90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

Hva er en svakhet her? At jeg ikke jatter med det politiske korrekte hele tiden? 

At du plager andre ved å ødelegge ett forum med endeløse betraktninger om deg selv, som de færreste er interessert i å lese. Det hadde vært interessant kanskje med 1 sånn post i uken, men du bare kjører på du..

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

At du plager andre ved å ødelegge ett forum med endeløse betraktninger om deg selv, som de færreste er interessert i å lese. Det hadde vært interessant kanskje med 1 sånn post i uken, men du bare kjører på du..

Enig. 

Anonymkode: f9def...0b7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...