Gå til innhold

Finner ingen løsning

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så gammel men kroppen er sliten og orker ikke mer. Ikke spesielt deprimert men totalkollaps. Har prøvd alt, da mener jeg alt, men angsten blir bare verre. Fastlegen bryr seg ikke noe, behandler vil ha meg på minst mulig medisiner. Det var mitt mål og men det ser ikke ut til å gå. Hva gjør jeg. For hver dag blir jeg verre og begynner å bli skremt mtp hvordan dette kan ende. 

Anonymkode: e5882...23e

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/463676-finner-ingen-l%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er ikke så gammel men kroppen er sliten og orker ikke mer. Ikke spesielt deprimert men totalkollaps. Har prøvd alt, da mener jeg alt, men angsten blir bare verre. Fastlegen bryr seg ikke noe, behandler vil ha meg på minst mulig medisiner. Det var mitt mål og men det ser ikke ut til å gå. Hva gjør jeg. For hver dag blir jeg verre og begynner å bli skremt mtp hvordan dette kan ende. 

Hvorfor har du det slik? Hva skyldes kollapsen?

Anonymkode: 8d361...579

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor har du det slik? Hva skyldes kollapsen?

Anonymkode: 8d361...579

Har mange traumer i bagasjen. Siste året har jeg blitt trappet ned på medisiner, ser ikke ut til at jeg tåler det. De snakker om at jeg skal av alle medisiner for å finne ut hva jeg egentlig sliter med og evt hvilke medisiner jeg bør ta. Så jeg er søkt inn til et utredningsopphold. Men det tar år og dag for å få svar på det og i mellomtiden har jeg blitt svært dårlig pga veldig mye angst. Sover knapt og er urolig 24/7. Jeg føler de ikke tar innover seg hvor dårlig jeg er, og nå klarer jeg ikke gå ut lenger, heller ikke møte opp i behandling. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...