AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Jeg sitter å ser på videoene til henne og kjenner meg veldig igjen. Jeg er ikke hun, men jeg er også ofte svært sinna på de rundt meg fordi jeg har opplevd så mye fælt. Stoler ikke på noen og føler alle vil neg vondt uansett. Er det flere som kjenner seg igjen i det? Anonymkode: a7428...5df 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463692-kan-massiv-psykisk-smerte-ofte-gj%C3%B8re-en-sint/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Tror det er ganske vanlig etter en så stor omsorgsvikt. Anonymkode: 1ef63...4a9 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463692-kan-massiv-psykisk-smerte-ofte-gj%C3%B8re-en-sint/#findComment-4065256 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Får virkelig vondt av henne, det virker så håpløst alt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463692-kan-massiv-psykisk-smerte-ofte-gj%C3%B8re-en-sint/#findComment-4065260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
UtakknemligDiva Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Hvem er dette? Ja man kan selvsagt bli sint etter langvarig psykisk smerte og man gjør så godt man kan og går på skuffelse etter skuffelse og møter bare motgang. Har vært der selv. Ikke helt som henne men jeg fikk noen reaksjoner i 2019, da ødela jeg flere ting på kort tid. Jeg kastet mobilen min så den ble helt knust, deretter gikk iPod-en. Så gikk det et par kaffekopper. Fordi jeg følte meg uønsket, ingenting gikk fremover. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463692-kan-massiv-psykisk-smerte-ofte-gj%C3%B8re-en-sint/#findComment-4065276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Jeg klarer dessverre ikke å få så mye sympati for denne dama. Her klager hun over at folk ikke passer på henne slik de får betalt for, og så skriker hun ut at hun hater dem og ikke vil ha med dem å gjøre. Jeg hadde heller ikke giddet å fotfølge en slik utagerende, hatefull person som bare hadde spydd ut dritt til meg og aldri hadde vært fornøyd. Da hadde jeg nektet eller funnet meg en annen jobb. Hun der virker utrolig vanskelig å tilfredsstille. Hun har et sykelig stort behov for å fremstå som et offer. Hun har åpenbart ikke skjønt at det er hun selv som må ta seg sammen (ja, faktisk må man det) og få skikk på livet sitt. Hun må slutte med utageringen og sinnet sitt, og heller prøve å nyttiggjøre seg de tilbudene hun tross alt får. Være litt mer takknemlig for alle ressursene og pengene som blir brukt på henne. En kraftig realitetsorientering hade vært på sin plass. En orientering om hvem som har hovedansvaret for hennes liv, nemlig hun selv. Første bud for å bli tatt alvorlig er også å formidle seg på en rolig og voksen måte. Hun oppfører seg i stedet som en treåring i en godtebutikk som legger seg ned og hyler og skriker fordi hun fikk tilbud om sjokolade i stedet for karamell som hun ønsket seg. Hvordan kan noen samarbeide med en person som bare hyler og skriker og utagerer? Nei det går ikke, og jeg mistenker sterkt at det er derfor hun ikke blir tilbudt mer hjelp. Anonymkode: fa6d2...ecf 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463692-kan-massiv-psykisk-smerte-ofte-gj%C3%B8re-en-sint/#findComment-4065320 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg klarer dessverre ikke å få så mye sympati for denne dama. Her klager hun over at folk ikke passer på henne slik de får betalt for, og så skriker hun ut at hun hater dem og ikke vil ha med dem å gjøre. Jeg hadde heller ikke giddet å fotfølge en slik utagerende, hatefull person som bare hadde spydd ut dritt til meg og aldri hadde vært fornøyd. Da hadde jeg nektet eller funnet meg en annen jobb. Hun der virker utrolig vanskelig å tilfredsstille. Hun har et sykelig stort behov for å fremstå som et offer. Hun har åpenbart ikke skjønt at det er hun selv som må ta seg sammen (ja, faktisk må man det) og få skikk på livet sitt. Hun må slutte med utageringen og sinnet sitt, og heller prøve å nyttiggjøre seg de tilbudene hun tross alt får. Være litt mer takknemlig for alle ressursene og pengene som blir brukt på henne. En kraftig realitetsorientering hade vært på sin plass. En orientering om hvem som har hovedansvaret for hennes liv, nemlig hun selv. Første bud for å bli tatt alvorlig er også å formidle seg på en rolig og voksen måte. Hun oppfører seg i stedet som en treåring i en godtebutikk som legger seg ned og hyler og skriker fordi hun fikk tilbud om sjokolade i stedet for karamell som hun ønsket seg. Hvordan kan noen samarbeide med en person som bare hyler og skriker og utagerer? Nei det går ikke, og jeg mistenker sterkt at det er derfor hun ikke blir tilbudt mer hjelp. Anonymkode: fa6d2...ecf Hun la ut et klipp hvor du hørte dialogen mellom henne og en av de mannlige ansatte for ca 3 uker siden. Han hørtes rolig og behersket ut mens hun skrek og kjeftet. Du kunne høre at han prøvde å snakke fornuft med henne og realitetsorientere henne, og det taklet hun ikke. Hun sier også hun kun ville ha kvinner, men de to kvinnene som jobber der liker hun ikke fordi de liker å strikke og er A4 istedenfor å ha opplevd det samme som henne. Ifølge henne har de ikke livserfaring og kan ikke hjelpe henne. Anonymkode: 1ef63...4a9 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463692-kan-massiv-psykisk-smerte-ofte-gj%C3%B8re-en-sint/#findComment-4065322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg klarer dessverre ikke å få så mye sympati for denne dama. Her klager hun over at folk ikke passer på henne slik de får betalt for, og så skriker hun ut at hun hater dem og ikke vil ha med dem å gjøre. Jeg hadde heller ikke giddet å fotfølge en slik utagerende, hatefull person som bare hadde spydd ut dritt til meg og aldri hadde vært fornøyd. Da hadde jeg nektet eller funnet meg en annen jobb. Hun der virker utrolig vanskelig å tilfredsstille. Hun har et sykelig stort behov for å fremstå som et offer. Hun har åpenbart ikke skjønt at det er hun selv som må ta seg sammen (ja, faktisk må man det) og få skikk på livet sitt. Hun må slutte med utageringen og sinnet sitt, og heller prøve å nyttiggjøre seg de tilbudene hun tross alt får. Være litt mer takknemlig for alle ressursene og pengene som blir brukt på henne. En kraftig realitetsorientering hade vært på sin plass. En orientering om hvem som har hovedansvaret for hennes liv, nemlig hun selv. Første bud for å bli tatt alvorlig er også å formidle seg på en rolig og voksen måte. Hun oppfører seg i stedet som en treåring i en godtebutikk som legger seg ned og hyler og skriker fordi hun fikk tilbud om sjokolade i stedet for karamell som hun ønsket seg. Hvordan kan noen samarbeide med en person som bare hyler og skriker og utagerer? Nei det går ikke, og jeg mistenker sterkt at det er derfor hun ikke blir tilbudt mer hjelp. Anonymkode: fa6d2...ecf Hun klager ihvertfall ikke mer enn visse andre her inne og som aldri blir fornøyd selvom de er innlagt halve året... Anonymkode: a7428...5df 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463692-kan-massiv-psykisk-smerte-ofte-gj%C3%B8re-en-sint/#findComment-4065323 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hun la ut et klipp hvor du hørte dialogen mellom henne og en av de mannlige ansatte for ca 3 uker siden. Han hørtes rolig og behersket ut mens hun skrek og kjeftet. Du kunne høre at han prøvde å snakke fornuft med henne og realitetsorientere henne, og det taklet hun ikke. Hun sier også hun kun ville ha kvinner, men de to kvinnene som jobber der liker hun ikke fordi de liker å strikke og er A4 istedenfor å ha opplevd det samme som henne. Ifølge henne har de ikke livserfaring og kan ikke hjelpe henne. Anonymkode: 1ef63...4a9 Helt utrolig! Anonymkode: fa6d2...ecf 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463692-kan-massiv-psykisk-smerte-ofte-gj%C3%B8re-en-sint/#findComment-4065324 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.