Gå til innhold

Reise til USA, legeattest for medisiner?

Anbefalte innlegg

Drømmeautomat

Skal reise til USA på lørdag, kommer til å ha med meg Lamictal, Stilnoct, Serequel og Wellbutrin. Av disse er det bare Lamictal jeg bruker fast, de andre for søvn og i tilfelle depresjon. Har lest på amerikanske FDAs sider og det er fortsatt uklart for meg om jeg trenger en attest fra lege eller ikke. Vil tro dette er medisiner de har i USA også. Noen som veit?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/463700-reise-til-usa-legeattest-for-medisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal holde at du har med originalemballasje det står ditt navn på. USA er et ganske liberalt land når det gjelder medisiner. I Europa er Stilnoct litt verre, da trenger du Schengen-attest. 

Jeg mener Kupton sa da jeg stilte samme spørsmål at det aller beste var å ha med legeattest. Men så vidt jeg forstår trengs det strengt talt ikke. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...