Gå til innhold

Liker du kalde vintre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med snø og vinteridyll, dyre strømregninger osv. Eller liker du ca pluss 2-4 regn og mørke, og billigere strøm?

Anonymkode: 02fa6...632

Nå er jeg ikke veeeeldig glad i noen av delene, men om jeg må velge så foretrekker jeg helt klart -15 og tørt føre med snø i 4 uker i strekk enn 0 grader, slaps og stålis...

Annonse

Jeg liker best at det er nøyaktig -3 grader, snø og sol gjennom hele vinteren.

Plussgrader, sol og snø i fjellet i påsken.

Deretter bør det gå direkte over i sommer. Med 23 grader i luft og vann.

Det kan regne i dammene så vi får billig strøm, og litt på plena mi. 

Hvis jeg får det sånn, så klager jeg ikke.

laban skrev (På 11.11.2021 den 11.57):

Jeg liker kuldegrader, snø i normale mengder og skiføre. Står gjerne over sprengkulde, men alt er bedre enn de vintrene da november strekkes ut i månedsvis og krydres med glatt, uforutsigbart føre på veier og fortau. 

Som jeg skulle sagt det sjøl! Kunne det først kommet nok snø til at det la seg godt, for så å være -5 grader konstant slik at det ikke smelter og blir hålke, hadde det vært supert. Og så trenger det ikke komme ny snø i eniga oppå der. 

Grendel skrev (3 timer siden):

Jeg liker best at det er nøyaktig -3 grader, snø og sol gjennom hele vinteren.

Plussgrader, sol og snø i fjellet i påsken.

Deretter bør det gå direkte over i sommer. Med 23 grader i luft og vann.

Det kan regne i dammene så vi får billig strøm, og litt på plena mi. 

Hvis jeg får det sånn, så klager jeg ikke.

emilie321 skrev (1 time siden):

Jeg liker det best når det er 3-5 kuldegrader. Det verste med vinteren er når det er mildt og kaldt om hverandre så det blir glatt. Er veldig glad for at jeg bor i et land med 4 årstider. 

Og enda flere «som jeg skulle sagt det sjøl-innlegg» :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...