Gå til innhold

Føler ikke jeg har behov for så mye som folk maser om å ha


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Mas om masse/høy utdannelse, eie hus/leilighet, ha familie, masse klær og alltid nye materialistiske ting. 
Liker ikke å gi autismen skyld for alt heller, så man trenger vel ikke være slik pga autisme? 
Men jeg er ikke lenger langt nede pga at jeg ikke har særlig utdannelse eller eier leilighet. Jeg har likevel en slags angst i meg pga dette. Jeg føler meg ikke fattig. Jeg har angst for å bruke penger, selv om det kan være ting jeg kan trenge. Nå ser jeg på en outletvare til litt over 1000 som jeg ikke har fra før, jeg må kjøpe et par nye klær fordi jeg vil ha klær som er behagelige å gå i, siden jeg er høy så er en del av buksene mine egentlig litt for korte. Kommer ikke til å kjøpe før jeg har fått solgt den jeg har, for skal kjøpe ei lik bare for tall. Jeg fortsetter å bruke de 10+ år gamle klærne også, til de blir solgt eller gitt bort. Men jeg har angst for å bruke penger fordi jeg ser for meg at jeg i fremtiden ikke vil ha noen til å støtte meg. Som om Norge skal komme i krise og ingen lenger har særlig råd... da blir det jo kjipt å sitte der og få slengt i trynet at man var en av dem som mulig pga diagnose tapte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...