Gå til innhold

Familie på nyttårsaften

Anbefalte innlegg

Hvor mange feirer familie med familie på nyttårsaften, og hvor mange med venner?

Selv har jeg ofte reist vekk i romjula og feiret nyttårsaften i andre land.  Nå skal jeg bli sammen med venner, og det var planen i fjor også, men da endte det med at jeg var alene og spiste nyttårsmiddag på en restaurant.  Det var egentlig en veldig fin nyttårsaften.😀

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/463743-familie-p%C3%A5-nytt%C3%A5rsaften/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savannah skrev (10 minutter siden):

Hvor mange feirer familie med familie på nyttårsaften, og hvor mange med venner?

Selv har jeg ofte reist vekk i romjula og feiret nyttårsaften i andre land.  Nå skal jeg bli sammen med venner, og det var planen i fjor også, men da endte det med at jeg var alene og spiste nyttårsmiddag på en restaurant.  Det var egentlig en veldig fin nyttårsaften.😀

Vi har ingen tradisjon for nyttårsfeiring og som regel er det bare oss to og en god middag. :) Vi holder oss våkne til midnatt, men det er ofte bare pga bråket fra fyrverkeriene. 🤣 Vi er definitivt ingen natteranglere...

Annonse

Vi er en ganske stor vennegjeng som feirer nyttår sammen. Varier litt fra år til år hvem som er med, men en god del av oss faste er så og si alltid der.

Leier samme lokale, spleiser på mat, noen faste har ansvar for mat og pynt. 
Det er flere venner vi bare møter den dagen, vi er spredt rundt om i landet, noen har perioder der annen feiring prioriteres noen år, men det er alltid en god gjeng der.

Ble avlyst i fjor da. 

Har ikke tradisjon for å være med familie på nyttårsaften, den har vært feiret med venner siden tidlig ungdom. Da barna var helt små feiret vi gjerne med vennepar i samme situasjon.

En gang eller to har vi vel vært bare kjernefamilien på hytte nyttårsaften, så det er unntak.

Har ikke noe fast opplegg for nyttårsaften, men har de fleste gangene siden ungdommen feiret med venner, noen ganger få - noen ganger mange.

Da jeg hadde mindreårig barn feiret jeg med egen kjernefamilie og også sammen med vennefamilie(r) med barn i passende alder. Har også feiret noen ganger med søsken m/familie på hyttetur, og et par ganger alene med hund! Alt har vært greit - jeg klarer ikke å ha et ønske eller forventning om at nyttårsaften skal være the event of the year. Men hvis jeg skulle valgt om igjen for et av de senere årene, var det å IKKE feire med noen som har unge tenåringer med i selskapet når vi selv kun har voksne barn som ikke deltar. 🤪

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...