Gå til innhold

Hva hjelper mot ensomhet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Føler meg så ensom i kveld. Er alene. Det er ingen jeg kan kontakte, de er opptatte med familiene sine..

Anonymkode: 711a7...ac3

Hva gjør du ellers da? Er du vant med å være alene eller har du ofte folk rundt deg?

Kjenner den følelsen. Helgene er lange synes jeg. Alle rundt meg har som du skriver nok med familiene sine. Jeg er enda ikke vant med å være så mye alene selv om jeg har vært skilt i fire år.

Du kan ringe til mental helse eller kirkens sos i kveld om du er langt nede. Det kan kanskje hjelpe litt i kveld.

Men har du det ofte slik må du kanskje legge en plan. Jeg var feks på konsert i går, alene. Da gikk kvelden og jeg så folk.

Fru2020 skrev (2 timer siden):

Kjenner den følelsen. Helgene er lange synes jeg. Alle rundt meg har som du skriver nok med familiene sine. Jeg er enda ikke vant med å være så mye alene selv om jeg har vært skilt i fire år.

Du kan ringe til mental helse eller kirkens sos i kveld om du er langt nede. Det kan kanskje hjelpe litt i kveld.

Men har du det ofte slik må du kanskje legge en plan. Jeg var feks på konsert i går, alene. Da gikk kvelden og jeg så folk.

Vil bare si at en trenger ikke å være langt nede for å ringe mental helse. Dit kan en ringe hvis en trenger noen å snakke med, uansett form. 

Annonse

emilie321 skrev (1 time siden):

Vil bare si at en trenger ikke å være langt nede for å ringe mental helse. Dit kan en ringe hvis en trenger noen å snakke med, uansett form. 

Det har du sikkert helt rett i. Jeg tror jeg legger listen alt for høyt når det gjelder å be om hjelp 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...