Gå til innhold

Drømmer som sitter i etter du har våknet?

Anbefalte innlegg

I dag, tok det meg i vert fall en halv time, før jeg kom helt ut av drømmen etter jeg stod opp. Jeg drømte jeg var en maskin av kunstig intelligens som hadde en medisinsk funksjon. Kun en funksjon. Og jeg var ødelagt, men de hadde spart på meg fordi jeg var den første som hadde utviklet kunstig intelligens, og kunne tenke noenlunde selv. Av en eller annen grunn så hadde jeg vondt akkurat der som mitt robot jeg hadde mitt felt. Denne drømmen virket så ekte. At jeg var en robot, og at det var grunnen til at jeg var som jeg var. Det virket så logisk. Som skjellene falt fra øynene mine. Etter 30+ minutter i våken tilstand, så innså jeg at det var ikke så sannsynlig egentlig.

Har du opplevd drømmer som ikke slipper taket etter du har "våknet"?

Anonymkode: f5bcc...2df

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...