Gå til innhold

3 nøtter til Askepott

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

morsan skrev (3 minutter siden):

Jeg kommer nok ikke til å prioritere den som kinofilm. Kanskje hvis jeg hadde hatt yngre barn. 

Jeg skal gå med noen som har veldig lyst til å se den. Synes det er litt rart å gå på en film hvor jeg stort sett vet hele innholdet. Hørte en anmeldelse på radioen og han ga den 4. Men det blir hyggelig å gå på kino igjen da. 

emilie321 skrev (15 minutter siden):

Jeg skal gå med noen som har veldig lyst til å se den. Synes det er litt rart å gå på en film hvor jeg stort sett vet hele innholdet. Hørte en anmeldelse på radioen og han ga den 4. Men det blir hyggelig å gå på kino igjen da. 

Veldig koselig å gå på kino. :) Har vært det to ganger siden åpning i juni, og der har vært stas. 

Glitter skrev (5 minutter siden):

Næææ. Kjenner et slags hat mot den filmen da jeg er veldig knyttet til den originale versjonen. Men jeg er veldig, veldig opphengt i juletradisjoner da. 😛

Jeg MÅ se originalen hvert år, men hater ikke tanken om nyinnspilling. Kan nok hende jeg ser om den dukker opp på TV etterhvert. :) 

Annonse

morsan skrev (26 minutter siden):

Veldig koselig å gå på kino. :) Har vært det to ganger siden åpning i juni, og der har vært stas. 

Jeg MÅ se originalen hvert år, men hater ikke tanken om nyinnspilling. Kan nok hende jeg ser om den dukker opp på TV etterhvert. :) 

Er sikkert litt spesiell på akkurat dette. Jeg nekter å se den nye reisen til julestjernen også. 😛

Glitter skrev (14 minutter siden):

Er sikkert litt spesiell på akkurat dette. Jeg nekter å se den nye reisen til julestjernen også. 😛

Den er HELT annerledes enn den opprinnelige Julestjernen, ikke dårlig, men annerledes. 

Jeg skjønner deg litt, jeg nekter fremdeles å se den siste "Mormor og de 8 ungene" - filmen... 🙈

Glitter skrev (58 minutter siden):

Jeg derimot er ikke så begeistret for originalen av Reisen til julestjernen, så da tenker jeg fint lite om en kopi. Tror nok den viktigste grunnen til at jeg aldri har knyttet meg til julestjernen, er at jeg ikke så den sol barn. Husker ikke helt sendeplanen den gangen, men muligens var det den tiden vi måtte bruke på å pynte oss mellom Askepott og Donald elns? Når man først ser disse programmene som voksen, blir det vanskeligere å få godfølelsen på samme måte. 

morsan skrev (13 minutter siden):

Jeg derimot er ikke så begeistret for originalen av Reisen til julestjernen, så da tenker jeg fint lite om en kopi. Tror nok den viktigste grunnen til at jeg aldri har knyttet meg til julestjernen, er at jeg ikke så den sol barn. Husker ikke helt sendeplanen den gangen, men muligens var det den tiden vi måtte bruke på å pynte oss mellom Askepott og Donald elns? Når man først ser disse programmene som voksen, blir det vanskeligere å få godfølelsen på samme måte. 

Jeg er ikke like knyttet til reisen til julestjernen som til askepott, men jeg ser den hvert år så lenge jeg ikke er opptatt. I år når jeg har ungene kan det hende det kun blir askepott. Vi må nesten ta de med ut etter hvert. Men likevel, hvis jeg skal se den, så vil jeg se den "ekte". :)

Det som er synd, er at jeg har ikke klart å få guttene mine til å elske askepott. 😛

Glitter skrev (5 minutter siden):

Jeg er ikke like knyttet til reisen til julestjernen som til askepott, men jeg ser den hvert år så lenge jeg ikke er opptatt. I år når jeg har ungene kan det hende det kun blir askepott. Vi må nesten ta de med ut etter hvert. Men likevel, hvis jeg skal se den, så vil jeg se den "ekte". :)

Det som er synd, er at jeg har ikke klart å få guttene mine til å elske askepott. 😛

Moren min har prøvd så lenge jeg kan huske å få meg til å like Askepott, det bare funker ikke.

På den andre siden elsker jeg Grimm og Gru som hun ikke kan fordra, så vi pleier å "tvinge" hverandre til å se de to filmene i jula. Er liksom ikke jul uten de filmene for oss 😅 Hvis jeg får unger jeg spent på hva de ender opp med å like/ikke like :o

Anonymkode: 9d596...7d1

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Moren min har prøvd så lenge jeg kan huske å få meg til å like Askepott, det bare funker ikke.

På den andre siden elsker jeg Grimm og Gru som hun ikke kan fordra, så vi pleier å "tvinge" hverandre til å se de to filmene i jula. Er liksom ikke jul uten de filmene for oss 😅 Hvis jeg får unger jeg spent på hva de ender opp med å like/ikke like :o

Hehe, nei det er ikke alltid like enkelt det der. Grimm og gru vet jeg ikke hva er. Ikke "the grinch" eller?

Annonse

Glitter skrev (3 timer siden):

Næææ. Kjenner et slags hat mot den filmen da jeg er veldig knyttet til den originale versjonen. Men jeg er veldig, veldig opphengt i juletradisjoner da. 😛

Jeg er ikke knyttet til originalversjonen, så den biten går greit. Er heller ikke opphengt i juletradisjoner, men synes det er fint for de som er det..(nesten litt misunnelig)

morsan skrev (3 timer siden):

Ja, det er koselig å gå på kino og særlig når vi er flere.  Vi blir 4, kanskje 5. Selv har jeg ikke vært på kino på over 2 år, så det blir nok hyggelig uansett 

emilie321 skrev (10 minutter siden):

Jeg er ikke knyttet til originalversjonen, så den biten går greit. Er heller ikke opphengt i juletradisjoner, men synes det er fint for de som er det..(nesten litt misunnelig)

Har alltid vært veldig opphengt i det. Også de siste årene hvor jula har vært mye trist også. Det blir uansett bedre å følge dem. :)

Glitter skrev (37 minutter siden):

Hehe, nei det er ikke alltid like enkelt det der. Grimm og gru vet jeg ikke hva er. Ikke "the grinch" eller?

Grim og Gru ( Rock n Roll wolf tror jeg er originaltittel ) er en musikal :) 

emilie321 skrev (5 timer siden):

Ja, det er koselig å gå på kino og særlig når vi er flere.  Vi blir 4, kanskje 5. Selv har jeg ikke vært på kino på over 2 år, så det blir nok hyggelig uansett 

Hadde ikke vært på kino selv på lenge, lenge selv. Lockdown + hadde vel ikke vært på det en stund før det heller. Men så The Father i juni (der en glitrende Anthony Hopkins fikk Oscar) og James Bond (i liket med nesten alle, etter statusoppdateringer på FB å dømme 😅) i oktober. Kos dere med filmen! 

morsan skrev (7 timer siden):

Samme her! Jeg så ikke Reisen til julestjernen som barn. Vi har vel sett den et par tre ganger m ungene, men ingen av oss er særlig knyttet til den

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...