Gå til innhold

Vanskelig å finne jobb som passer meg, kan man egentlig trene seg til å takle?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Som dere vet så har jeg alltid slitt på skolen og får en vond følelse når jeg tenker på skolebenken igjen, derfor har jeg ikke tatt noe ennå. Men jeg vil jo helst ha noe på papiret, i det minste fagbrev, selv om jeg skulle ønske jeg kunne ta master, men det bare vet jeg er urealistisk. 
Realistisk sett så tenker jeg resepsjonist, men der fikk jeg ikke jobbe via aap av sjefen fordi han sa at der kreves det at man kan ta raske avgjørelser. Jeg forstod ikke helt hvilke avgjørelser som skulle være så vanskelige, men jeg ser jo at resepsjonistene takler å stå stille og virker avslappet i kommunikasjon med kundene. For min del kjennes det som om hjernen er vid åpen noen ganger, og jeg klarer ikke å skjule at jeg er stresset om jeg blir veldig stresset og presset. Synes de virker som noen supermennesker de som gjør det. Men når til og med noe slik virker urealistisk så hva skal jeg da? Nav skal se om de finner noe til meg i feks administrasjon så jeg får prøvd noe annet enn service der det er så mange mennesker hele tiden. Selv om jeg fikk høre at jeg gjorde en kjempe god jobb så merker jeg at jeg er veldig lei av å bare jobbe med det samme hele tiden. Høres så lett ut å bare spille skuespill og gå inn i rollen sin på jobb, men hjelper lite når hjernen nesten er vid åpen 😕 

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (1 time siden):

Som dere vet så har jeg alltid slitt på skolen og får en vond følelse når jeg tenker på skolebenken igjen, derfor har jeg ikke tatt noe ennå. Men jeg vil jo helst ha noe på papiret, i det minste fagbrev, selv om jeg skulle ønske jeg kunne ta master, men det bare vet jeg er urealistisk. 
Realistisk sett så tenker jeg resepsjonist, men der fikk jeg ikke jobbe via aap av sjefen fordi han sa at der kreves det at man kan ta raske avgjørelser. Jeg forstod ikke helt hvilke avgjørelser som skulle være så vanskelige, men jeg ser jo at resepsjonistene takler å stå stille og virker avslappet i kommunikasjon med kundene. For min del kjennes det som om hjernen er vid åpen noen ganger, og jeg klarer ikke å skjule at jeg er stresset om jeg blir veldig stresset og presset. Synes de virker som noen supermennesker de som gjør det. Men når til og med noe slik virker urealistisk så hva skal jeg da? Nav skal se om de finner noe til meg i feks administrasjon så jeg får prøvd noe annet enn service der det er så mange mennesker hele tiden. Selv om jeg fikk høre at jeg gjorde en kjempe god jobb så merker jeg at jeg er veldig lei av å bare jobbe med det samme hele tiden. Høres så lett ut å bare spille skuespill og gå inn i rollen sin på jobb, men hjelper lite når hjernen nesten er vid åpen 😕 

Vasking da? 

Anonymkode: 90440...778

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vasking da? 

Anonymkode: 90440...778

Nei. Dårlig betalt og lite inspirerende. Vasking gjør jeg nok av hjemme og på jobben. Føles liksom at det er eneste jeg kan. 

90tallsbarn skrev (42 minutter siden):

Nei. Dårlig betalt og lite inspirerende. Vasking gjør jeg nok av hjemme og på jobben. Føles liksom at det er eneste jeg kan. 

Tror nok de fleste interessante jobber krever utdannelse.

Anonymkode: 3d6e1...7d8

90tallsbarn skrev (1 time siden):

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Alle jobber har opp- og nedsider, utdannelse eller ikke. 

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja men det er hvordan jeg skal klare å gjennomføre det. 
Skjønner ikke hvordan folk greier å huske så mye og forklare ting riktig på eksamen. Hjelper ikke om svarene er riktig om du ikke forklarer det på fagspråk. 
Er bare så lei av å gå helt på gulvet hele tiden. Føler meg så talentløs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...