Gå til innhold

Mange sier at autister ikke klarer å lyve


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Klarer du å lyve?

Anonymkode: 563c9...b41

Ja, og tror nok vi med autisme er bedre enn de fleste på det også i og med at vi har så lite ansiktsmimikk. 

Anonymkode: 129ea...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg har aldri likt det, jeg liker ikke tomme ord. Det blir en slags falskhet. Hvis du sier noe som ikke er sant om deg selv feks så liker kanskje folk deg for noe du ikke er da. Deprimerende 😛 
Ingen tar en person som lyver mye seriøst til slutt, må være kjedelig. Men jeg kan jo komme med hvite løyner. men har ikke følt så stort behov for å lyve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fint lyve hvis jeg vil, og siden øyekontakten jeg gir er veldig flakkende hele tiden så merkes det ikke så godt sånn sett. Men jeg liker ikke å lyve. Det gir meg en ekkel følelse. Men jeg løy mye da jeg var i aktiv rus. For å skjule at jeg holdt på med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Glitter skrev (51 minutter siden):

Kan fint lyve hvis jeg vil, og siden øyekontakten jeg gir er veldig flakkende hele tiden så merkes det ikke så godt sånn sett. Men jeg liker ikke å lyve. Det gir meg en ekkel følelse. Men jeg løy mye da jeg var i aktiv rus. For å skjule at jeg holdt på med det. 

Jeg også har flakkerende blikk! Har sett på video. Tror det er derfor jeg aldri får jobben på intervjuer! Men jeg må konsentrere meg sånn om å holde øynene fokuserte at da glemmer jeg det jeg skal si :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...