AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Slik jeg ser det er mange unge nasjoner mer patriotiske enn gamle. I hvert fall er enkelte mer patriotiske enn andre. Sverige vs Norge er ett eksempel. De er ikke så ivrige på å vifte med flagget der i gården. Jeg er patriotisk og jeg er glad i Norge. Men 17de mai synes jeg er "over the top". Samtidig så synes jeg amerikansk kraftpatriotisme er en litt vemmelig affære. Før når jeg hadde facebook, så hadde jeg enkelte amerikanske organisasjoner og folk på vennelisten. Der var det en del sånn vi er best og fuck off om du mener noe annet. Det er jo ikke noe hyggelig å se. Hvordan tror du folk oppfatter Norge når det gjelder slike ting? Patriotismen her er annerledes enn i USA, vi har forskjellige kulturer. Men vi liker å skryte av alt som er norsk, og att vi er så "rike" her oppe, og sånn. Det er sunt å være stolt. Men 17de mai liker jeg fremdeles ikke. Så hva sier du, er du kraftpatriot? Eller liker du Norge på den stille mindre in your face aktige måten? Ski kan jeg heller ikke se på. Huff så bra vi vinner... Har de fått med seg det er en knøttliten sport som er diger nettopp bare her? Anonymkode: 37020...f92 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463788-patriotisme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.