Gå til innhold

Litt angst og mørke tanker igjen nå

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Ok ikke sånn ekstremt, men i dag ble avtalen utsatt til i morgen. Avtalen med nav/ny arbeidsgiver, jeg skal prøve meg et annet sted nå. Jeg har ikke gjort noe særlig i dag. Bare vært hjemme men dro ut nå bare for å komme meg ut. Jeg stod ikke opp før 10.30 i dag noe jeg syntes var skuffende. 
Jeg føler meg litt alene, selv om jeg synes det er deilig. 
Jeg prøver å tenke ut hva jeg skal skaffe meg av karriere. Det er så vanskelig når jeg ikke helt føler at jeg er noen. Jeg har liksom litt følelsen av å være til overs her. Jeg er rett og slett irritert på hjernen min for at den ikke har noe av interesse eller egenskaper som jeg kan tjene penger på. Jeg blir trett når jeg kjeder meg, og å være på jobb eller studere er jo kjedelig. 

Jeg føler meg så ubrukelig og lite spennende. Må ha hjelp av nav for å klare meg. 

Jeg interesserer meg liksom ikke for noe av det samfunnet vil. Vi skal liksom være motivert for studier, slik at vi skal få bra betalt jobb, slik at vi kan forsørge en familie. Slik at vi skal ha råd til leilighet. Det er så mange slike mål. 
Men hvorfor skal jeg kjøpe leilighet? Fordi jeg vil betale til meg selv. Ikke for noe annet. Barn vil jeg ikke ha så det trenger jeg ikke tenke på. 
Hva skal jeg med bil? Ingenting, så kjøper ikke. 
Klær har jeg nok av så trenger ikke shoppe. Har ikke lån. 
Jeg har liksom ingen mening i det jeg driver med. Føler meg egentlig bare kjedelig som ikke studerer eller har mange venner. 

Endret av 90tallsbarn

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...