Gå til innhold

Nye DNA bevis fra JHA

Anbefalte innlegg

nick skrev (11 timer siden):

Litt på siden, flere av damene på jobben har sagt at Ubåt Madsen er en tiltrekkende fyr. Altså, rent utseendemessig. Jeg er lite interessert i menn og ser overhodet ikke noe tiltrekkende med han. 

Hve mener doldamene?

Han ser vel helt vanlig ut, synes jeg. Han er en som ser ut til å være typisk kollega eller nabo, ikke noe spesielt verken pluss eller minus. For min del blir folk tiltrekkende hovedsakelig dersom en har blittkjent med dem og de er hyggelige (og i tillegg da ligger minst på gjennomsnitt på utseendet)

Fortsetter under...

Lillemus skrev (56 minutter siden):

En ting er jo å date noen som sitter inne for ran eller fyllekjøring f.eks., men å bli sammen med en som er dømt for voldtekt og drap på barn?!!?!?!??? Nei, det går langt utover min forståelse...

Som sagt, noen damer eier ikke krav og er nok rett og slett litt dumme og fdesperate etter mannfolk. 

Leste faktisk en artikkel om en kvinne som hadde blitt sammen med en drapsmann, og hun mente det var så bra at han skremte bort vanlige kvinner fordi da fikk hun ha han for seg selv. Hun sa også at hadde hun truffet han før han ble tatt så hadde hun hjulpet han i å gjemme likene.

Anonymkode: c801e...693

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...