Gå til innhold

Jeg er så innmari alene.. Og ensom..

Anbefalte innlegg

Jeg er så innmari alene.. Og ensom.. Jeg har ingen venner fordi det er ingen som liker meg. Jeg ødelegger alt bare til.. Jeg ødelegger livet mitt og jeg gjør så dumme valg. Og gjør så dumme ting. Jeg er bare så klønete sosialt og jeg ødelegger alt bare fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal få til ting. Jeg har ingen venner. Jeg bare ødelegger alt i livet. Alt er min skyld. Alt.

Alene hele dagen, dag ut og dag inn. Jeg blir gal av livet og gal av tankene og gal av ensomheten. Jeg har så mye angst og er veldig deprimert at jeg snart ikke vet mere. Dagene blir bare værre og værre for hver dag som går. Jeg ødelegger bare livet mitt. Hvorfor er livet sånn? Hvorfor ødelegger jeg alt? Det er ikke meninga. Unnskyld.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/463799-jeg-er-s%C3%A5-innmari-alene-og-ensom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Novalie skrev (16 minutter siden):

Jeg er så innmari alene.. Og ensom.. Jeg har ingen venner fordi det er ingen som liker meg. Jeg ødelegger alt bare til.. Jeg ødelegger livet mitt og jeg gjør så dumme valg. Og gjør så dumme ting. Jeg er bare så klønete sosialt og jeg ødelegger alt bare fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal få til ting. Jeg har ingen venner. Jeg bare ødelegger alt i livet. Alt er min skyld. Alt.

Alene hele dagen, dag ut og dag inn. Jeg blir gal av livet og gal av tankene og gal av ensomheten. Jeg har så mye angst og er veldig deprimert at jeg snart ikke vet mere. Dagene blir bare værre og værre for hver dag som går. Jeg ødelegger bare livet mitt. Hvorfor er livet sånn? Hvorfor ødelegger jeg alt? Det er ikke meninga. Unnskyld.

Vet ikke hvor du bor, men hvis du bor i en by, så bør de ha en eller annen form for dagsenter/aktivitetssenter.  Det kan være starten til noe bedre. 

Det er ikke meningen at noen skal ha det sånn og vet av egen erfaring at det går an å komme seg ut av ensomheten.  Synes det ikke er rart at du føler deg værre og værre hvis du bare går hjemme for deg selv, det hadde også jeg blitt (og sikkert de fleste andre) 

Du kan ta kontakt med fastlegen og/eller kommunen.  Tror de fleste kommuner har en eller annen form for psykiatriteam. En annen ting er at du kan prøve å få en støttekontakt.  Det kan også være en begynnelse.

Får du noe hjelp for denne angsten og depresjonen da? I det minste et antidepressivt medikament?

Høres ut som du har det tøft. Jeg har også følt det sånn, det kan bli bedre. Det ble det for meg.

Anonymkode: 9f1c5...331

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...