Gå til innhold

Hvorfor ble tråden fra vaksinemotstandere slettet?

Anbefalte innlegg

Ønsker svar fra @Admin

Hva er begrunnelsen for å slette tråden «Merker jeg er redd for å omgås vaksinemotstandere»?

Mener DOL at vaksinemotstandere skal beskyttes, og ikke tåle å bli motsagt?

Er det ett tema som bør opp og fram og bli motsagt er det antivaksinasjon. Slett heller annet spam, slikt ser jeg får stå og gjøre forumet uinteressant for de fleste rett som det er.   

Det er temmelig meningsløst å bruke tid på å engasjere seg i en diskusjon her på DOL om hele tråder - ikke enkeltinnlegg - slettes må jeg si. 

Fortsetter under...

Kayia skrev (26 minutter siden):

Ønsker svar fra @Admin

Hva er begrunnelsen for å slette tråden «Merker jeg er redd for å omgås vaksinemotstandere»?

Mener DOL at vaksinemotstandere skal beskyttes, og ikke tåle å bli motsagt?

Er det ett tema som bør opp og fram og bli motsagt er det antivaksinasjon. Slett heller annet spam, slikt ser jeg får stå og gjøre forumet uinteressant for de fleste rett som det er.   

Det er temmelig meningsløst å bruke tid på å engasjere seg i en diskusjon her på DOL om hele tråder - ikke enkeltinnlegg - slettes må jeg si. 

Tråden het vel heller noe sånt som "Merker jeg er redd for å omgås vaksinerte". Tror den bare var ment for å provosere, men det kan være en interessant diskusjon likevel, så enig i at den burde fått stå.

Annonse

Grendel skrev (10 timer siden):

Min magefølelse var at TS og andre i tråden faktisk var uvaksinert, selv om argumentet var ment som en provokasjon.

Vanskelig å si, da.

Ekstra skrev (10 timer siden):

Tråden het vel heller noe sånt som "Merker jeg er redd for å omgås vaksinerte". Tror den bare var ment for å provosere, men det kan være en interessant diskusjon likevel, så enig i at den burde fått stå.

Ja huff der gikk det litt fort, jeg oppfattet ts som vaksinemotstander som var redd for å omgås vaksinerte :) Jeg tok det ikke for å være trolling, vaksinemotstandere tar jeg dønn seriøst, men de må få feedback andre steder enn fra eget ekkokammer. Derfor reagerte jeg på at tråden ble slettet.

Admin skrev (7 timer siden):

Tråden ble skjult automatisk av systemet fordi det ble rapportert ett visst antall ganger. Tråden er nå åpnet igjen.

Admin

Takk for svar og fint! 

Er det sånn at et visst antall utløser automatisk sletting? 

Kayia skrev (2 timer siden):

Takk for svar og fint! 

Er det sånn at et visst antall utløser automatisk sletting? 

Nei, det finnes en funksjon som gjør at om ett vist antall rapporterer en tråden under spesifikke innstillinger så skjules den i påvente av moderering automatisk.

Admin

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...