Gå til innhold

Hvorfor gjør folk så mye meningsløst?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Skulle sende noe med posten og når jeg stod i kø så ligger det en juleplakat fastklemt til gulvet foran meg. 
Det er masse slik jeg ser i hverdagen. Bortkastet produksjon. Bortkastet arbeid. Jeg synes det er så mye som er bortkastet og det er for lite av det jeg finner mening i.

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det burde du vel vite svaret på selv, som poster så mange meningsløse innlegg her inne?

Anonymkode: 5c5e6...821

Men det er ingen andre enn meg som jobber for å gjøre det. Det havner heller ikke i søppeldunken. 

90tallsbarn skrev (51 minutter siden):

Skulle sende noe med posten og når jeg stod i kø så ligger det en juleplakat fastklemt til gulvet foran meg. 
Det er masse slik jeg ser i hverdagen. Bortkastet produksjon. Bortkastet arbeid. Jeg synes det er så mye som er bortkastet og det er for lite av det jeg finner mening i.

Jeg finner ikke mening i noe som helst jeg, tror egentlig ikke det er noen mening med vår tilværelse men en forsøker å fylle den med ting som føles bra. De som føler at de finner mening med ting, de er heldige.

UtakknemligDiva
Like Utfall skrev (6 minutter siden):

Jeg finner ikke mening i noe som helst jeg, tror egentlig ikke det er noen mening med vår tilværelse men en forsøker å fylle den med ting som føles bra. De som føler at de finner mening med ting, de er heldige.

Ja men hva feiler oss som ikke finner mening? 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...