UtakknemligDiva Skrevet 17. november 2021 Skrevet 17. november 2021 Skulle sende noe med posten og når jeg stod i kø så ligger det en juleplakat fastklemt til gulvet foran meg. Det er masse slik jeg ser i hverdagen. Bortkastet produksjon. Bortkastet arbeid. Jeg synes det er så mye som er bortkastet og det er for lite av det jeg finner mening i. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 Skrevet 17. november 2021 Det burde du vel vite svaret på selv, som poster så mange meningsløse innlegg her inne? Anonymkode: 5c5e6...821 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 17. november 2021 Forfatter Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det burde du vel vite svaret på selv, som poster så mange meningsløse innlegg her inne? Anonymkode: 5c5e6...821 Men det er ingen andre enn meg som jobber for å gjøre det. Det havner heller ikke i søppeldunken. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 Skrevet 17. november 2021 Syns det er meningsløst og bortkastet å sendegaver jeg da. Men har ingen venner. Anonymkode: 9999e...a01 0 Siter
Like Utfall Skrevet 17. november 2021 Skrevet 17. november 2021 90tallsbarn skrev (51 minutter siden): Skulle sende noe med posten og når jeg stod i kø så ligger det en juleplakat fastklemt til gulvet foran meg. Det er masse slik jeg ser i hverdagen. Bortkastet produksjon. Bortkastet arbeid. Jeg synes det er så mye som er bortkastet og det er for lite av det jeg finner mening i. Jeg finner ikke mening i noe som helst jeg, tror egentlig ikke det er noen mening med vår tilværelse men en forsøker å fylle den med ting som føles bra. De som føler at de finner mening med ting, de er heldige. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 17. november 2021 Forfatter Skrevet 17. november 2021 Like Utfall skrev (6 minutter siden): Jeg finner ikke mening i noe som helst jeg, tror egentlig ikke det er noen mening med vår tilværelse men en forsøker å fylle den med ting som føles bra. De som føler at de finner mening med ting, de er heldige. Ja men hva feiler oss som ikke finner mening? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.