Gå til innhold

Nei se, der var trygda inne på konto

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fikk også penger i dag, men føler ikke det var nok siden det er jul snart. Var akkurat og pantet to søppelsekker + en bærepose med tomflasker og trykket på Pantelotteriet til Røde Kors noen ganger underveis i tilfelle jeg kunne få noen ekstra kroner, men vant ingenting gitt. Penger må nok tjenes på skikkelig og redelig vis! ;)

Liviane skrev (28 minutter siden):

Fikk også penger i dag, men føler ikke det var nok siden det er jul snart. Var akkurat og pantet to søppelsekker + en bærepose med tomflasker og trykket på Pantelotteriet til Røde Kors noen ganger underveis i tilfelle jeg kunne få noen ekstra kroner, men vant ingenting gitt. Penger må nok tjenes på skikkelig og redelig vis! ;)

Jeg spiller aldri Pantelotteriet. Når jeg først har slept meg til butikken med tomflasker, skal jeg jammen ha pengene også. Tar de ut i kontanter og legger de i en skuff. 

ISW skrev (40 minutter siden):

Jeg spiller aldri Pantelotteriet. Når jeg først har slept meg til butikken med tomflasker, skal jeg jammen ha pengene også. Tar de ut i kontanter og legger de i en skuff. 

Er nok smartest å ta imot pengene for panten ja. Jeg pleier også å gjøre det, men synes det er kjedelig med kontanter så jeg bruker heller pantelappen som betalingsmiddel på den aktuelle butikken. Men av og til frister det å prøve lykken mot den millionen man kan vinne da ;) (Det hadde forsåvidt dugd veldig med 10.000 eller 1000 også, som er de to nest høyeste beløpene på gevinstlista ;) )

Vil for ordens skyld si at jeg ikke har spesielt dårlig råd altså. Om jeg hadde hatt det kunne jeg ikke ha tillat meg selv å spille. Men tenkte i dag at det hadde vært fint med litt ekstra siden det snart er jul. ;) Støtter forøvrig ellers en god sak når jeg ikke vinner. 

Endret av Liviane

Annonse

ISW skrev (2 timer siden):

Men bruker aldri av disse kontantene?

Anonymkode: b4de1...7e6

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Halv skatt i november? Er ikke det i desember?

Anonymkode: cca71...716

Mange som får lønn såpass sent i måneden, har november som måneden med redusert skatt. Neste lønning er jo bare en snau uke før julaften.

Hos oss har vi utbetaling 11. eller12., så vi får "julelønna" i desember.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...