Gå til innhold

Noen her som kan noe om smarthøyttalere?

Anbefalte innlegg

Kjøpte på supertilbud, men var et forferdelig tungvindt oppsett! Måtte installere app og så måtte jeg installere enda en app som heter Google home. Og høyttaleren reagerte heller ikke når jeg trykte på knappen mobilen min ga beskjed om. Det er Belkin høyttaler. Det eneste jeg vil er å kunne trykke Bluetooth! Men her tok det en evighet med oppsett og jeg fikk ikke engang fullført det fordi den ikke reagerte. Kanskje det kommer bedre tilbud etter hvert som ikke er så tungvindt. Tør ikke spørre på butikken fordi jeg føler meg så dum. Og er det slik at andre kan koble seg på /feks huseier og se hva jeg gjør gjennom den? Ikke at jeg gjør noe galt men føler dette er noe helt nytt og jeg ikke har helt kontroll. 

Anonymkode: 5d3e0...198

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...