Gå til innhold

Vind er helt forferdelig irriterende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når det går over 7 m/s begynner man å merke det. Og når det er over 9 m/s er det så høyt at man går rundt å bare irriterer seg så forbanna mye. Kan ikke den vinden bare holde kjeft? Kanskje jeg skal flytte til en underjordisk kjeller? 

Anonymkode: 1446d...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter skrev (8 timer siden):

Her blåser det hele tiden.

Eneste gangen jeg har vært i "din" by utenom sommeren, var på denne tiden av året. Dvs. jeg hadde vært litt lenger sør noen dager pga. jobb og skulle ta fly hjem. Da blåste det sånn at jeg var veldig glad det var et stort fly jeg skulle opp i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (30 minutter siden):

Eneste gangen jeg har vært i "din" by utenom sommeren, var på denne tiden av året. Dvs. jeg hadde vært litt lenger sør noen dager pga. jobb og skulle ta fly hjem. Da blåste det sånn at jeg var veldig glad det var et stort fly jeg skulle opp i...

Hehe, ja det kan jo blåse godt her. 

Måtte humre litt da jeg var sørpå tidligere i høst og det var sendt ut farevarsel pga litt vind og glatt føre, mens det et par dager senere ble gjort det i mitt område også, men da var det snakk om full storm. 😅 

Men det er vel hva man blir vant til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...