Gå til innhold

Er det uhøflig å ikke respondere på hyggelige tilbakemeldinger man får

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

på face og insta?

Anonymkode: 7ab17...781

Ja, det synes jeg faktisk. Til bursdagen min får jeg jo alltid ørten hilsninger, men jeg takker hver og en med et "Tusen takk! :) ", klipp og lim er en kjekk funksjon.

Lillemus skrev (3 minutter siden):

Ja, det synes jeg faktisk. Til bursdagen min får jeg jo alltid ørten hilsninger, men jeg takker hver og en med et "Tusen takk! :) ", klipp og lim er en kjekk funksjon.

Det pleier jeg også å gjøre. Nå får ikke jeg flere hundre gratulasjoner da, men jeg ville nok tatt meg tid til det likevel. 😅

Glitter skrev (33 minutter siden):

Det pleier jeg også å gjøre. Nå får ikke jeg flere hundre gratulasjoner da, men jeg ville nok tatt meg tid til det likevel. 😅

Flere hundre får ikke jeg heller, men bortimot hundre kanskje? Likeså hvis jeg legger ut bilde av noe jeg har sydd på en øygruppa og får en del kommentarer - jeg takker hver og en! :) 

Lillemus skrev (1 time siden):

Likeså hvis jeg legger ut bilde av noe jeg har sydd på en øygruppa

Har du flyttet ut i skjærgården? 😜

Autokorrektur kommer til å overta verden...

laban skrev (59 minutter siden):

Har du flyttet ut i skjærgården? 😜

Autokorrektur kommer til å overta verden...

Grrr... Jeg må få slått av autocorrecturen på denne fordømte mac'en....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...