Gå til innhold

AP og puls og blodtrykk.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (4 timer siden):

Åja, dette har du mer peiling på enn meg. Jeg spør om jeg kan få latuda igjen jeg da. 

Jeg husker ikke hvorfor, men det var jo en grunn til at du kuttet det ut ganske fort sist? Nattlig vannlating kanskje? 

Annonse

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jeg husker ikke hvorfor, men det var jo en grunn til at du kuttet det ut ganske fort sist? Nattlig vannlating kanskje? 

Ja jeg gjorde det pga det, men det har jo skjedd med risperdal også. Nå har det ikke skjedd siden i sommer, likevel sover jeg med tena i tilfellet. Har lyst å slutte med det men er redd det skal skje. 

Nei det er alle disse bivirkningene med medisiner, kan ikke like det. Helst skulle jeg klart meg uten men vil ikke bli dårlig igjen heller, nå nærmer det seg jul og alt. Kan ikke være dårlig i julen da vi får besøk, får ta en vurdering på nyåret av livet mitt. Skal høre hva psykiatrien mener, men vet de liker at jeg tar risperdal nå. Har ikke glemt hvor dårlig jeg var nå sist. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...