Gå til innhold

Har du julekalender i år? Hva slags?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg pleier å få pakkekalender av datteren. Noe hun begynte med i voksen alder. Og som resulterte i at jeg begynte å gi pakkekalender til henne. Synes faktisk det er hyggelig, både det å finne ut, kjøpe, og det å pakke inn. Det hyggeligste er å glede henne da. Nå har jeg ett barn, så da går det greit.

Har i en del år kjøpt hver sin Flax-kalender til ungene og en på deling til mannen og meg og i år har jeg også kjøpt meg en te-kalender på Life. :) En kopp te hver dag + en til 1. juledag også, dette er en britisk kalender så den har 25 teposer. :) 

Sminke og slikt interesserer meg midt i r*** og siden jeg ikke spiser sukker så blir det ikke sjokolade- eller lakris-kalender heller. Kunne tenkt meg en sykalender fra en av sybutikkene, men de koster fort bortimot 2000+ så det er ikke aktuelt.

Annonse

Grendel skrev (1 time siden):

Jeg har fått en Øl-kalender og en lakriskalender🙂

Jeg vil dele begge to. Har ikke godt av å ta alt selv.

Man MÅ jo ikke trykke i seg alt på samme deg og på en gang heller da 😅

Anonymkode: cbf12...0c4

Annonse

Grendel skrev (1 time siden):

Neida. Konseptet er å åpne én luke pr dag🎅

Er kulene innpakket hver for seg? Isåfall så kan du jo legge  dem i kjøleskap også om du ikke orker en hver dag :) 

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er kulene innpakket hver for seg? Isåfall så kan du jo legge  dem i kjøleskap også om du ikke orker en hver dag :) 

Det er minst to lakriskuler hver dag. Ølen kan deles i to glass. Jeg pleier ikke å drikke på hverdager, men en halv bjørnunge før leggtid kan ikke skade. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...