AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Jeg føler meg totalt mislykket. Jeg får ingenting til etter at jeg ble syk. Før jeg ble syk hadde jeg mange baller i luften. Jeg arbeidet som leder i en organisasjon og studerte ved siden av. Nå klarer jeg knapt ta vare på meg selv. Jeg skal ifølge psykiateren min føle meg stolt hver gang jeg tar en dusj. Hva er det å bli stolt over? Det verste er at jeg blir så uendelig sliten av å ha datteren min her. Når hun er her blir leiligheten gradvis mer og mer rotete fordi jeg klarer ikke følge opp husarbeidet. Jeg har nok med å klare å eksistere og kunne snakke med henne. Vi lager jo middag hver dag når hun er her og det er et enormt tiltak og jeg blir sliten av det. Jeg føler meg mislykket fordi jeg ser ut som jeg gjør. (fedme) Det er min feil. Jeg klarer ikke gjøre noe med det. Jeg prøver og prøver, men mislykkes stadig. Det kommer til å gjøre at jeg blir alene hele livet. Jeg føler meg mislykket fordi jeg har fått så god oppfølging fra helsetjenesten og fremdeles klarer jeg ikke å bli frisk. Jeg klarer ikke å komme meg på bena igjen. Hvis det går fremover går det så sakte at jeg ikke klarer å se det. Så mange dyktige fagfolk rundt meg og jeg øver meg fremdeles på å dusje. Jeg kjenner jeg hatt lyst til å gi opp hele greia. Dette er for vanskelig. Anonymkode: 5e9b5...6fb 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463867-jeg-er-mislykket/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg føler meg totalt mislykket. Jeg får ingenting til etter at jeg ble syk. Før jeg ble syk hadde jeg mange baller i luften. Jeg arbeidet som leder i en organisasjon og studerte ved siden av. Nå klarer jeg knapt ta vare på meg selv. Jeg skal ifølge psykiateren min føle meg stolt hver gang jeg tar en dusj. Hva er det å bli stolt over? Det verste er at jeg blir så uendelig sliten av å ha datteren min her. Når hun er her blir leiligheten gradvis mer og mer rotete fordi jeg klarer ikke følge opp husarbeidet. Jeg har nok med å klare å eksistere og kunne snakke med henne. Vi lager jo middag hver dag når hun er her og det er et enormt tiltak og jeg blir sliten av det. Jeg føler meg mislykket fordi jeg ser ut som jeg gjør. (fedme) Det er min feil. Jeg klarer ikke gjøre noe med det. Jeg prøver og prøver, men mislykkes stadig. Det kommer til å gjøre at jeg blir alene hele livet. Jeg føler meg mislykket fordi jeg har fått så god oppfølging fra helsetjenesten og fremdeles klarer jeg ikke å bli frisk. Jeg klarer ikke å komme meg på bena igjen. Hvis det går fremover går det så sakte at jeg ikke klarer å se det. Så mange dyktige fagfolk rundt meg og jeg øver meg fremdeles på å dusje. Jeg kjenner jeg hatt lyst til å gi opp hele greia. Dette er for vanskelig. Anonymkode: 5e9b5...6fb Det er nok mange som føler seg mislykket og skulle klart mer enn de gjør, så der er du ikke alene. Jeg er en av dem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463867-jeg-er-mislykket/#findComment-4066706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grendel Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Du har altså blitt syk. Jeg tror ikke du blir friskere av å klandre deg selv. 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463867-jeg-er-mislykket/#findComment-4066707 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormwind Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg føler meg totalt mislykket. Jeg får ingenting til etter at jeg ble syk. Før jeg ble syk hadde jeg mange baller i luften. Jeg arbeidet som leder i en organisasjon og studerte ved siden av. Nå klarer jeg knapt ta vare på meg selv. Jeg skal ifølge psykiateren min føle meg stolt hver gang jeg tar en dusj. Hva er det å bli stolt over? Det verste er at jeg blir så uendelig sliten av å ha datteren min her. Når hun er her blir leiligheten gradvis mer og mer rotete fordi jeg klarer ikke følge opp husarbeidet. Jeg har nok med å klare å eksistere og kunne snakke med henne. Vi lager jo middag hver dag når hun er her og det er et enormt tiltak og jeg blir sliten av det. Jeg føler meg mislykket fordi jeg ser ut som jeg gjør. (fedme) Det er min feil. Jeg klarer ikke gjøre noe med det. Jeg prøver og prøver, men mislykkes stadig. Det kommer til å gjøre at jeg blir alene hele livet. Jeg føler meg mislykket fordi jeg har fått så god oppfølging fra helsetjenesten og fremdeles klarer jeg ikke å bli frisk. Jeg klarer ikke å komme meg på bena igjen. Hvis det går fremover går det så sakte at jeg ikke klarer å se det. Så mange dyktige fagfolk rundt meg og jeg øver meg fremdeles på å dusje. Jeg kjenner jeg hatt lyst til å gi opp hele greia. Dette er for vanskelig. Anonymkode: 5e9b5...6fb Du får se det som at det er en tilstand du er i akkurat nå. Senere vil det bli bedre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463867-jeg-er-mislykket/#findComment-4066708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva Sofie Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 (endret) Hadde du sagt det samme til deg selv (altså snakket til deg selv på samme måte) om det skyltes en fysisk sykdom eller skade? Hvorfor/hvorfor ikke? Ev. hva utgjør forskjellen om du mener det er forskjell (det vet jeg jo ikke)? Endret 21. november 2021 av Eva Sofie 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463867-jeg-er-mislykket/#findComment-4066795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 stjernestøv skrev (På 20.11.2021 den 14.54): Det er nok mange som føler seg mislykket og skulle klart mer enn de gjør, så der er du ikke alene. Jeg er en av dem. 💜 Grendel skrev (På 20.11.2021 den 15.03): Du har altså blitt syk. Jeg tror ikke du blir friskere av å klandre deg selv. Jeg blir nok ikke friskere av det, men jeg klarer ikke legge det vekk. Stormwind skrev (På 20.11.2021 den 15.27): Du får se det som at det er en tilstand du er i akkurat nå. Senere vil det bli bedre. Jeg håper det Eva Sofie skrev (6 timer siden): Hadde du sagt det samme til deg selv (altså snakket til deg selv på samme måte) om det skyltes en fysisk sykdom eller skade? Hvorfor/hvorfor ikke? Ev. hva utgjør forskjellen om du mener det er forskjell (det vet jeg jo ikke)? Jeg mener det er en forskjell. Det er handlinger jeg har gjort som førte til traumene som er en del av sykdom. Dessuten er medisinen for min sykdom å finne i mitt eget hodet. Det er bare det at jeg finner det ikke. Jeg klarer ikke bruke det vi snakker om i terapien. Jeg er helt lost. Anonymkode: 5e9b5...6fb 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463867-jeg-er-mislykket/#findComment-4066819 Del på andre sider Flere delingsvalg…
UtakknemligDiva Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 Eva Sofie skrev (6 timer siden): Hadde du sagt det samme til deg selv (altså snakket til deg selv på samme måte) om det skyltes en fysisk sykdom eller skade? Hvorfor/hvorfor ikke? Ev. hva utgjør forskjellen om du mener det er forskjell (det vet jeg jo ikke)? Hvis hun har litt perfeksjonistisk tankegang så ville hun nok også klandret seg om det var fysisk. Man gir seg liksom ikke før man er «perfekt». 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463867-jeg-er-mislykket/#findComment-4066821 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.