Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Hei! Jeg begynte å trimme i januar. Da var det mange år siden sist, pga. langvarig sykdom. Jeg går lange turer, ca. 5ganger a 2 timer /uke, og merker ikke noen smerter da. men når jeg trener aerobic, gjør det vondt frempå leggen under løp/hopp. Jeg trener aerobic 2 ganger i uken. Hva kommer dette av? Jeg veier ca. 17 kg for mye. Er det skoene som er for dårlige? Hva kan jeg gjøre for at dette skal forsvinne?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Det høres ut som du er i ferd med å få beinhinnebetennelse p.g.a. for hard oppstart med treningen. Mitt beste råd til deg er å roe ned treningen og ikke gjøre noe som fører til at du får smerter. Det kan være at skoene ikke er rett, for din type bein og at betennelsen kan gå tilbake med nye og rette sko. Bare ikke ignorer smertene. Jeg fikk beinhinnebetennelse p.g.a. overtrening og ignorerte smertene, dette førte til at jeg nå har kronisk beinhinnebetennelse og har operert begge bein. Selv ikke etter operasjonene, er det alle typer trening jeg kan gjennomføre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.