morsan Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 Lillemus skrev (12 timer siden): Vi har nylig skiftet strømleverandør og da ringte den gamle til mannen forleden kveld og lurte på hvilken leverandør vi hadde byttet til. "Det trenger jeg vel ikke si til deg?" svarte mannen, men på en forholdsvis høflig måte. Selgeren svarte noe jeg ikke fikk med meg og så sa mannen hva vi har byttet til og da slengte selgeren på røret! Vi lo godt av det - ikke akkurat god kundebehandling kanskje... hattifnattus skrev (12 timer siden): Det der er så frekt. Jag takket nei til å skrive meg opp hos en eller annen organisasjon ala SOS barnebyer på vei hjem fra skolen for noen år siden, og fikk beskjed om at " så du bryr deg ikke om fattige barn altså? ". På den tiden var jeg på minstesats AAP og måtte snu hver krone så han fikk jammen høre det. Ja, slik er jo helt elendig kundebehandling. Tror nok at noe av problemet skyldes at selgerne har provisjonsbasert lønn slik at det rammer dem personlig hver gang de ikke får napp. Det blir som at en parkeringsvakt med provisjonsbasert lønn er troendes til å være mye mer aggressiv i sin tolkning av parkeringsreglene enn en fastlønnet parkeringsvakt... Som nybakt mor ble jeg oppringt av loddselger for foreningen for hjertesyke barn. Full av hormoner var det lett å kjøpe en nokså dyr loddpakke. Så ringte de igjen noen måneder senere, og takke meg for alle de hjertesyke barna som ble reddet pga mitt loddkjøp. Jeg kjøpte en ny pakke. Men da de ringte for tredje gang, tenkte jeg at det fikk holde for denne gang. Da fikk jeg "tenk på de stakkars hjertesyke barna som kanskje dør.." 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463894-kj%C3%B8per-du-noen-gang-av-d%C3%B8rselgere-eller-selgere-som-huker-tak-i-deg-ute/page/2/#findComment-4067340 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worriesome Plenty 2 Skrevet 25. november 2021 Forfatter Del Skrevet 25. november 2021 (endret) En gang jeg var tenåring og alene hjemme, kom det ei og solgte lys til inntekt mot krybbedød. Jeg sa som sant var jeg ikke hadde penger. Hun ble sur, og sa surt da kommer jeg igjen i morgen da. For en idiot Endret 25. november 2021 av worrisome_plenty .2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463894-kj%C3%B8per-du-noen-gang-av-d%C3%B8rselgere-eller-selgere-som-huker-tak-i-deg-ute/page/2/#findComment-4067391 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 worrisome_plenty .2 skrev (5 timer siden): En gang jeg var tenåring og alene hjemme, kom det ei og solgte lys til inntekt mot krybbedød. Jeg sa som sant var jeg ikke hadde penger. Hun ble sur, og sa surt da kommer jeg igjen i morgen da. For en idiot Minner meg på en gang guttungen var alene hjemme og akkurat hadde kommet ut av dusjen. Han var vel 18-19 år tenker jeg. Det ringte på døra mens han sto på badet så han tok bare en håndkle rundt hoftene og åpnet døra - det var to damer fra Jehovas Vitner, de hadde vært uhyre snare med å gå igjen! *hahahaha* Jeg lo så jeg holdt på å tisse på meg da han fortalte det! 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463894-kj%C3%B8per-du-noen-gang-av-d%C3%B8rselgere-eller-selgere-som-huker-tak-i-deg-ute/page/2/#findComment-4067434 Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 Lillemus skrev (3 minutter siden): Minner meg på en gang guttungen var alene hjemme og akkurat hadde kommet ut av dusjen. Han var vel 18-19 år tenker jeg. Det ringte på døra mens han sto på badet så han tok bare en håndkle rundt hoftene og åpnet døra - det var to damer fra Jehovas Vitner, de hadde vært uhyre snare med å gå igjen! *hahahaha* Jeg lo så jeg holdt på å tisse på meg da han fortalte det! 🤣 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463894-kj%C3%B8per-du-noen-gang-av-d%C3%B8rselgere-eller-selgere-som-huker-tak-i-deg-ute/page/2/#findComment-4067435 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.