Gå til innhold

Hvor mange strømmetjenester har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 crunchyroll (japanske tegneserier) og en digitalversjon av en norsk tv kanal.

ser mye på gratis strømming også da som på youtube

japanske tegneserier er utrolig bra, i vertfall om du har mental utvikling tilsvarende en fjortis gutt, veldig fengende musikk også i det meste av litt middels+store produksjoner, verdt et forsøk, PK frøkener derimot vil nok bli ganske støtt av mange av dem :P 

Anonymkode: 73452...5b3

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har netflix og HBO. Også har jeg ett game pass fra xbox.

Anonymkode: f4baa...7b8

Jeg har TV2 Sumo og Discovery+ og mannen har Netflix. Ellers ligger det jo mye ute gratis på NRK, vi har ikke noe lineært tv-abonnement lengre, finner alt vi vil se på disse kanalene + gratis-kanaler som er reklamefinansierte.

Lillemus skrev (35 minutter siden):

Jeg har TV2 Sumo og Discovery+ og mannen har Netflix. Ellers ligger det jo mye ute gratis på NRK, vi har ikke noe lineært tv-abonnement lengre, finner alt vi vil se på disse kanalene + gratis-kanaler som er reklamefinansierte.

Jeg har data og tv-abonnement i husleia, så da gidder ikke jeg å betale for noe annet. Eller, jeg har lurt på om jeg skal henge meg på datterens Netflix, men har ikke fått surret meg til det ennå. Nå hender det ofte at jeg ikke ser på tv, men bare hører på radioen. 

Annonse

Vi har Netflix (som jentene stort sett bruker) + NRK (som vi voksne stort sett bruker). Har innimellom abonnement på Discovery og/eller Sumo, hvis det er en spesiell serie jeg vil se. Fort gjort å glemme å avslutte abonnementet (oppdaget nettopp at en av dem hadde tuslet og gått i minst et halvt år uten at jeg hadde sett på det 😞 )

Ser lite på TV, men jeg synes det er en del gode dokumentarer og serier på NRK, som jeg ser på av og til. 

emilie321 skrev (2 timer siden):

Jeg har data og tv-abonnement i husleia, så da gidder ikke jeg å betale for noe annet. Eller, jeg har lurt på om jeg skal henge meg på datterens Netflix, men har ikke fått surret meg til det ennå. Nå hender det ofte at jeg ikke ser på tv, men bare hører på radioen. 

Det hadde jeg også tidligere, men i enebolig er det dårlig med det... ;) Vi delte Riks-tv med svigers en god stund, men fant ut at ingen av oss ser lineær tv lengre og Riks-TV sender uansett NRK gratis til alle så vi kuttet det ut og sparte en del på det. Alt mulig ligger jo på nett-tv nå.

Spotify glemte jeg , som jo selvfølgelig er en strømmetjeneste. Jeg hadde amazonprime også, men det var bare for å se Battlestar Galactica igjen. De har også en veldig bra scifi som heter the expance, så når det kommer nye episoder på den, vil jeg abbonere igjen.

Anonymkode: f4baa...7b8

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...