Gå til innhold

jul i kongeparken, vil det avlyses siden høy smitte?

Anbefalte innlegg

jeg skal på jul i kongepargen i desember sammen med støttekontakten og naboene i omsorgsboligene. alle untat heg er vaksinert. men siden smittetrykket vissnokk er så jævla høyt, betyr dette da at jul i kongeparken kan bli avlyst?

Fortsetter under...

Blomsterfluen skrev (5 minutter siden):

jeg skal på jul i kongepargen i desember sammen med støttekontakten og naboene i omsorgsboligene. alle untat heg er vaksinert. men siden smittetrykket vissnokk er så jævla høyt, betyr dette da at jul i kongeparken kan bli avlyst?

Det er det en viss mulighet for. Eventuelt slipper du bare inn med koronapass.

Anonymkode: ba884...4ba

Blomsterfluen skrev (7 minutter siden):

Det kan hende at de vaksinerte slipper inn, men ikke du siden du ikke er vaksinert. 

Anonymkode: 269da...ae2

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er det en viss mulighet for. Eventuelt slipper du bare inn med koronapass.

Anonymkode: ba884...4ba

ok da må jeg få corona snarest mulig.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan hende at de vaksinerte slipper inn, men ikke du siden du ikke er vaksinert. 

Anonymkode: 269da...ae2

ok, men jeg kan jo late som om jeg er i kongeparken, alene i leiligheten også. tragisk at Norge splittes, jeg trodde ikke det skulle bli sån. så lenge man ikke er syk og eventuelt testet negativt med hurtigtest ved inngangen, og holder avstand burde alle uansett koronapass eller ikke, få delta på sånt 

Annonse

Kongeparken kjører vel på som vanlig vil jeg tro, muligens med begrensning av antall gjester i parken. Om du ikke er vaksinert så kan du nok ta en test og få komme inn dersom den er negativ. Så du trenger nok ikke bekymre deg for å ikke slippe inn. 

Ikkeanonymnok skrev (10 minutter siden):

Kongeparken kjører vel på som vanlig vil jeg tro, muligens med begrensning av antall gjester i parken. Om du ikke er vaksinert så kan du nok ta en test og få komme inn dersom den er negativ. Så du trenger nok ikke bekymre deg for å ikke slippe inn. 

ok, så bra :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...