AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 Er ikke det et sted du skal være helt åpen og kunne vise hvordan du har det? Hun er ikke sur og sånn, men jeg må ofte forklare hva jeg mener fordi hun ikke forstår og så sier hun at hun falt ut og ikke vet hvor jeg driver hen. Det pep 2 ganger i mobilen min pga jeg fikk melding og så ser jeg på ansiktet hennes at hun ikke likte det helt og så spør hun om jeg kan skru den av. Hun sier også "nå har vi bare 15 min igjen" og at jeg ikke skal gå til samtaler der mer, men heller begynne hos samtalepartner i kommunen og det er greit, for de skal visst bare utrede. Kan hende det bare er jeg som er overanalyserende, men jeg føler liksom hun bare vil bli kvitt meg og ikke har helt tålmod. Det ser ut som hun får litt trykk i hodet av meg. Hva tror dere? Anonymkode: 1da25...377 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463939-jeg-f%C3%B8ler-psykologen-min-irriterer-seg-over-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke det et sted du skal være helt åpen og kunne vise hvordan du har det? Hun er ikke sur og sånn, men jeg må ofte forklare hva jeg mener fordi hun ikke forstår og så sier hun at hun falt ut og ikke vet hvor jeg driver hen. Det pep 2 ganger i mobilen min pga jeg fikk melding og så ser jeg på ansiktet hennes at hun ikke likte det helt og så spør hun om jeg kan skru den av. Hun sier også "nå har vi bare 15 min igjen" og at jeg ikke skal gå til samtaler der mer, men heller begynne hos samtalepartner i kommunen og det er greit, for de skal visst bare utrede. Kan hende det bare er jeg som er overanalyserende, men jeg føler liksom hun bare vil bli kvitt meg og ikke har helt tålmod. Det ser ut som hun får litt trykk i hodet av meg. Hva tror dere? Anonymkode: 1da25...377 Vanskelig å mene så mye, men jeg skjønner hun ble litt irritert av forstyrrelser fra mobilen din. Det er vanlig folkeskikk å sette den på lydløs/flymodus i forkant. Anonymkode: 70373...e5e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463939-jeg-f%C3%B8ler-psykologen-min-irriterer-seg-over-meg/#findComment-4067395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vanskelig å mene så mye, men jeg skjønner hun ble litt irritert av forstyrrelser fra mobilen din. Det er vanlig folkeskikk å sette den på lydløs/flymodus i forkant. Anonymkode: 70373...e5e Det har jeg aldri tenkt over i en psykologtime. Dessuten piper den nesetn aldri da det meset går gjennom snap og den lager veldig rundt lyd. Men dette skjer fordi jeg er stresset og jeg måtte ta den ut og inn av veska hele tiden for å notere ting jeg skal gjøre som hun sa. Anonymkode: 1da25...377 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463939-jeg-f%C3%B8ler-psykologen-min-irriterer-seg-over-meg/#findComment-4067397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 (endret) Det blir jo bare synsing det vi kan komme med. Jeg hadde ikke likt om behandleren min hadde sagt at hun falt ut ofte, men jeg har full forståelse for at hun ber deg forklare nærmere hva du mener. Og at hun ikke alltid vet hvor du skal hen. Jeg får også ofte spørsmål om å utbrodere det jeg har sagt. Å ha lyden på mobilen under en samtale er respektløst tenker jeg så det skjønner jeg jo at hun reagerte på. Det at hun sier at det er 15 min. igjen er jo greit for å forberede deg på at timen nærmer seg slutten. Så er det jo vanlig at man ikke får så mange samtaler på DPS. Enten fordi man er for syk eller fordi man ikke er syk nok (etter veilederen) Godt at du skal få en i kommunen å snakke med. Endret 25. november 2021 av Fru2020 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463939-jeg-f%C3%B8ler-psykologen-min-irriterer-seg-over-meg/#findComment-4067429 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.