UtakknemligDiva Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 Hjernen min jobber på høygir absolutt hele tiden. Jeg klarer ikke tvinge det til å stoppe, det tar bare krefter å prøve å stoppe det og når det en sjelden gang i blandt skjer så føler jeg meg helt tom så det er nesten verre å være helt tom enn å ha tanker og/eller oppgaver. Men av og til så føler jeg meg "ren", åpen og tilstede, da er jeg rolig inni meg, klarer å huske ting uten masse "sanger" som kverner i hodet mitt. Jeg vet ikke hvorfor jeg noen ganger bare er slik, er det noe jeg har spist som er bra, er det noe med søvn eller er det andre ting? Jeg dømmer ikke meg selv slik veldig hardt lenger, men jeg merker jeg fremdeles har spor etter diverse ting. Jeg er veldig redd for å prestere dårlig, for å gjøre feil, for å stresse andre, for å ikke være perfekt rett og slett. Det er vanskelig for meg å holde oversikt fordi det er som om alt bare roter seg til som en virvel i hodet mitt. Et eksempel er om det plutselig kommer en kunde som skal ha masse, så ser jeg i disken om vi har, så begynner jeg å lage noe annet hun skal ha, så skal hun kanskje ha laktosefritt i tillegg, så kan jeg feks glemme å slå en av tingene inn. I dag var det feks ei som skulle ha maten sin varm, så jeg ble opptatt med å finne posen hun skulle ha den med i, trykke på riktig tid på ovnen, slå inn på kassa, men jeg var så konsentrert om å varme den maten at jeg ga henne feil vare av den andre. Selv om jeg spurte om det var den eller denne hun skulle ha. Likevel klarer jeg å gi henne feil. Hun sa fra og fikk jo den hun skulle ha. Men da begynte jeg å tenke om hun hadde betalt mer enn hun skulle fordi jeg fikk til at hun skulle ha den dyreste, men kom på at hun hadde betalt for den hun egentlig skulle ha så jeg holdt på å gi henne en ting nesten gratis. Jeg får ikke vondt i hodet eller noe, men jeg klarer rett og slett ikke å huske ting så godt. Jeg tror det bunner litt i at jeg kjeder meg innerst inne. Jeg er inneforstått med at vi må takle å kjede oss og att ting ikke er spennende hele tiden, men det her vil jeg få en orden på. Er det noen med erfaring? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/463941-kanskje-jeg-har-mer-alvorlige-konsentrasjonsproblemer-enn-jeg-har-trodd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.