Gå til innhold

Er det vanlig å miste motivasjon om ettermiddagen/kvelden?

Anbefalte innlegg

Når klokka bikker 14 så daler alt sakte nedover og enda fortere går det etter 5. Føler liksom ikke det er vits å sette i gang med så mye. Står opp tidlig. Er det flere som har det sånn? Er det fordi vi er laget for å være våkne fra morgen og kroppen forbereder seg på natt om ettermiddagen?

Anonymkode: 0f2bc...608

Fortsetter under...

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (På 25.11.2021 den 17.48):

Når klokka bikker 14 så daler alt sakte nedover og enda fortere går det etter 5. Føler liksom ikke det er vits å sette i gang med så mye. Står opp tidlig. Er det flere som har det sånn? Er det fordi vi er laget for å være våkne fra morgen og kroppen forbereder seg på natt om ettermiddagen?

Anonymkode: 0f2bc...608

Det er motsatt hos meg. Jeg står opp tidlig pga jobb og etter middag er jeg stuptrøtt, men bare en liten stund. Jeg kvikner plutselig til på kvelden og da får jeg lyst til å holde på med bilder, lese alt mulig jeg kommer over av nyheter, titter på finn.no osv. Jeg strever med å gå å legge meg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...