Gå til innhold

Hvor mange gb har du på mobilnett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Datagrenser (som er så utrolig små) minner meg om dial up internett, noe en skulle trodd hørte til fortiden, synd at dere sliter med slik dårlig mobil-internett kapasitet i år 2021

Synd at myndighetene lar teleselskapene trolle slik, og komme med elendige unnskyldninger

Anonymkode: fe775...c06

Annonse

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Datagrenser (som er så utrolig små) minner meg om dial up internett, noe en skulle trodd hørte til fortiden, synd at dere sliter med slik dårlig mobil-internett kapasitet i år 2021

Synd at myndighetene lar teleselskapene trolle slik, og komme med elendige unnskyldninger

Anonymkode: fe775...c06

Det er ikke alle som bruker mobildata selv om de har smart-telefon. Hvorfor da betale for 15gb? Jeg har aldri kommet over 1gb i forbruk. Selv da jeg var mer ute.

Endret av worrisome_plenty .2
worrisome_plenty .2 skrev (8 minutter siden):

Det er ikke alle som bruker mobildata selv om de har smart-telefon. Hvorfor da betale for 15gb? Jeg har aldri kommet over 1gb i forbruk. Selv da jeg var mer ute.

Ikke jeg heller, kun 0,1GB denne måneden...

Anonymkode: 0e6fb...965

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mange gb Internett har du i måneden? 

Hva betaler du i måneden? 

Og hvilken operatør? 

Anonymkode: 1ef3a...cbd

Jeg betaler for meg selv og for datra. Vi har Ice begge to og jeg har et abonnement med 3 gb, hun er student og har til tider større behov og har et med 8 gb. Om jeg skulle gå tom så overfører jeg bare litt fra henne til meg, men det har ikke skjedd tror jeg - kan skje om jeg er på ferie og bruker mobilen en del. :) 

UtakknemligDiva

10GB Talkmore, forhåndsbetalt. Men ulønnsomt nå da jeg har økt bruken i det siste. Er ikke før i år jeg har kjøpt slike pakker da da jeg alltid har brukt wifi på stedene jeg har vært (disse kan ofte være dårlige) og var mye hjemme som psykisk syk så bealet 0,- i mange mnd. Men tenkte å skifte til Chili eller ICE etter jeg har brukt opp dataene mine nå. Får 10GB hos de billigere enn hos Talkmore. 

Annonse

Jeg har 5 GB inkludert som jobben betaler. Det er litt for lite for mitt bruk, så jeg betaler 125 kr i tillegg per måned for å få 25 GB. Det er mye mer enn jeg trenger, men det var ikke noe i mellom 5 og 25. Bruker Telenor. Da alle hadde hjemmekontor og hjemmeskole, hadde jeg 50GB inkludert fra jobb, fordi det trådløse nettet vårt var for dårlig.

Har 3GB hos OneCall. Er litt usikker på hva det koster i måneden da abonnementet nylig har gått fra 2GB til 3GB. Får regninger på mellom 300-400 kr hver måned, men da bruker jeg en del nummer som en må betale for. Er fornøyd med OneCall. 

Surf 100GB fra Telenor gjennom jobb.Har i tillegg Min Sky 50GB ekstra. Ser at jeg har brukt 30 av de 100 i november . Vet ikke om det er representativt, jeg finner ikke oversikt over tidligere forbruk.

Egentlig ganske voldsomt å se at jeg har snakket i tlf 21 timer og 4 min i tlf samme mnd. Det er over en halv arbeidsuke det, og det til tross for at jeg har vært både syk flere dager og vært på mange møter og på konferanser. Noe privat også selvfølgelig, men mest jobb faktisk. 

Endret av Kayia
Kayia skrev (59 minutter siden):

Surf 100GB fra Telenor gjennom jobb.Har i tillegg Min Sky 50GB ekstra. Ser at jeg har brukt 30 av de 100 i november . Vet ikke om det er representativt, jeg finner ikke oversikt over tidligere forbruk.

Egentlig ganske voldsomt å se at jeg har snakket i tlf 21 timer og 4 min i tlf samme mnd. Det er over en halv arbeidsuke det, og det til tross for at jeg har vært både syk flere dager og vært på mange møter og på konferanser. Noe privat også selvfølgelig, men mest jobb faktisk. 

Vi har veldig ulik bruk, jeg bruker bare et par-tre GB  i måneden og har ikke mange timene på telefon til sammen. 21 timer var voldsomt, pratsom mor? 😅

Ekstra skrev (1 time siden):

Vi har veldig ulik bruk, jeg bruker bare et par-tre GB  i måneden og har ikke mange timene på telefon til sammen. 21 timer var voldsomt, pratsom mor? 😅

Jeg aner ikke helt hva som forbruker bytes, men antar at redigering/jobbing på fellesdokumenter lagret på jobbens server/site tar en del, og vet at jobbens arkiv krever mye. I tillegg bruker jeg delt internett når jeg ikke har tilgang på sikkert nett. Mulig jeg er mer utenfor kontoret i møter enn deg, men ser jo for meg at du er det også? Men altså - summa sumarum er jeg liker sjokkert som deg over de 21 timene, og kan ikke bare skylde på snakkesalig mor. Hun er jo oppi årene og bor alene så jeg tar en kort samtale daglig, men understreker at pratene er (så) korte (som mulig)  :P Jeg gjentar - jeg ringer h v e r dag.

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...