Gå til innhold

Spam Week! Spam Friday! Spam Monday osv.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg løser dette ganske enkelt. Jeg har en mailadresse jeg aldri leser, og et mobilnummer jeg aldri bruker, som jeg konsekvent oppgir til de som krever det. Sånn slipper jeg mesteparten av spammen.

Ellers greier jeg ikke helt å irritere meg så veldig over noen reklametilbud. 

worrisome_plenty .2 skrev (58 minutter siden):

Hver en sjappe man noen gang har bestilt fra kommer med drøssevis med spam spam spam! Jeg tror det slår alle rekorder i år! Epost og SMS (burde vært forbudt med SMS).

Har du fått mye spam?

Ja, om en inkluderer reklame fra nettbutikker (som jeg har vært vel aktiv i de siste årene) får jeg veldig mye spam. Men jeg "unsubsrcriber" over en lav sko for å begrense reklame. Ren spam fra ukjente kilder får jeg ikke mye av.

Worriesome Plenty 2
ISW skrev (17 minutter siden):

Ellers greier jeg ikke helt å irritere meg så veldig over noen reklametilbud. 

Det er nå først og fremst sms jeg irriterer meg over. Men synes også noen firma burde nøye seg med 1 slik epost i stedet for 5-6.

Annonse

worrisome_plenty .2 skrev (1 time siden):

Hver en sjappe man noen gang har bestilt fra kommer med drøssevis med spam spam spam! Jeg tror det slår alle rekorder i år! Epost og SMS (burde vært forbudt med SMS).

Har du fått mye spam?

Får både på e.post og sms, sletter etterhvert. 

worrisome_plenty .2 skrev (12 minutter siden):

Det er nå først og fremst sms jeg irriterer meg over. Men synes også noen firma burde nøye seg med 1 slik epost i stedet for 5-6.

Enig i at SMS er irriterende. Og aller mest irriterende når de forteller deg hvordan du kan melde deg av, og det ikke funker.

Melder meg ikke inn i kundeklubber der en ikke kan reserverer seg mot SMS.

Worriesome Plenty 2
Ekstra skrev (3 minutter siden):

Enig i at SMS er irriterende. Og aller mest irriterende når de forteller deg hvordan du kan melde deg av, og det ikke funker.

Melder meg ikke inn i kundeklubber der en ikke kan reserverer seg mot SMS.

Ja, enig med deg. Grunnet at jeg ble utsatt for hacking, for noen måneder siden så sperret jeg en rekke telefontjenester, i tilfelle de prøvde seg på mobilen også. Så når jeg skal sende sms til dressmann som er "så omsorgsfulle" at de sender meg reklame nesten hver dag, så kan jeg ikke sende fordi det er til 2012 som er ett spesialnummer.

Endret av worrisome_plenty .2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...