thermos Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Når jeg jogger, får jeg vondt i knærne og anklene. Er det noen som vet hva det kan ha seg? Det er jo litt plagsomt da..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentepå16 Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 ...får også vondt i knærne! noen som vet hvorfor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentepå16 Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 ...får også vondt i knærne! noen som vet hvorfor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslo Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 ...får også vondt i knærne! noen som vet hvorfor? For mykje og einsidig trening? Mykje asfalt-løping kan gi slike biverknadar. Prøv å få deg eit par skikkelege sko, og spring berre i terreng ei stund, så skal du sjå at det sikkert blir betre. Hos meg har løpeturar på asfalt vore bannlyst i over eit år. Variasjon er stikkordet. Varier treningsmetodar, skotøy og underlag! Lukke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.