Gå til innhold

Norsk kjendis


påskelilje

Anbefalte innlegg

Jeg er på Oslotur og vi ser jo noen kjendiser her og der 😁😁😁 I går så jeg en jeg ikke klarer å plassere, så nå må jeg ha hjelp:

Mann, 25-30 år, mørkt hår, mørke markerte øyenbryn, litt høye kinnbein, muligens litt smale øyne. Nesten sikker på at han er skuespiller. Innbiller meg at han er fra Nord Norge, men er ikke sikker.

Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (7 minutter siden):

Er ikke Fredrik Solvang? 😛 han er poliker da, eller programleder :S og ikke fra nord.

Han var den første jeg tenkte på også, men da hadde vel ts sagt "asiatisk utseende" eller lignende. Dessuten er han i 40-årene, så slo det derfor straks fra meg igjen. 

Glemte å gjette selv, og jeg gjetter Jakob Oftebro? 

Endret av Liviane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Liviane skrev (1 minutt siden):

Han var den første jeg tenkte på også, men da hadde vel ts sagt "asiatisk utseende" eller lignende. Dessuten er han i 40-årene, så slo det derfor straks fra meg igjen. 

ja jeg så det. Har ikke studert han så, men tenkte han nok er eldre enn 30 ja. Hehe, jeg liker slike utfordringer 😛 Det er vel ikke han Jonas Oftebro heller? Litt ung kanskje, og ikke fra nord. Men har smale øyne og passer beskrivelsen din. Han har jeg sett også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (3 minutter siden):

ja jeg så det. Har ikke studert han så, men tenkte han nok er eldre enn 30 ja. Hehe, jeg liker slike utfordringer 😛 Det er vel ikke han Jonas Oftebro heller? Litt ung kanskje, og ikke fra nord. Men har smale øyne og passer beskrivelsen din. Han har jeg sett også.

Ja, er litt artig med sånne "utfordringer", hehe Både Jakob, og Jonas Oftebro som du nevner, kan være aktuelle kandidater her. Jakob er 35 og Jonas 25. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke Fredrik Solvang,  men en mer "nordisk " og yngre versjon av ham, kanskje 😁 Ikke Jacob Oftebro heller.

Prøv litt mer da 😅😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva

Steinar Johansen (er fra nord og kan passe beskrivelsen)
Sjur Vatne Brean, kanskje litt ung og ikke fra nord, men passer ellers.

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (19 minutter siden):

Steinar Johansen (er fra nord og kan passe beskrivelsen)
Sjur Vatne Brean, kanskje litt ung og ikke fra nord, men passer ellers.

Dessverre,  ikke de heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (9 timer siden):

Jeg er på Oslotur og vi ser jo noen kjendiser her og der 😁😁😁 I går så jeg en jeg ikke klarer å plassere, så nå må jeg ha hjelp:

Mann, 25-30 år, mørkt hår, mørke markerte øyenbryn, litt høye kinnbein, muligens litt smale øyne. Nesten sikker på at han er skuespiller. Innbiller meg at han er fra Nord Norge, men er ikke sikker.

Tips?

Er det noen av de legene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje skrev (9 timer siden):

Jeg er på Oslotur og vi ser jo noen kjendiser her og der 😁😁😁 I går så jeg en jeg ikke klarer å plassere, så nå må jeg ha hjelp:

Mann, 25-30 år, mørkt hår, mørke markerte øyenbryn, litt høye kinnbein, muligens litt smale øyne. Nesten sikker på at han er skuespiller. Innbiller meg at han er fra Nord Norge, men er ikke sikker.

Tips?

Du kan kanskje beskrive litt mer. Har han skjegg? Bart? Hvor høy er han ca? 

Anonymkode: ba8d1...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg vet ikke jeg. Kanskje ikke A kjendis, siden verken dere eller jeg har funnet ut hvem han er. Men B kanskje da. Sikkert ikke C, da hadde jeg nok ikke kjent ham igjen.

Men altså etnisk norsk, mørkt hår, uten skjegg, tror ikke han hadde bart. Ca 185 høy, slank, sikkert veltrent, innbiller meg at han har hatt en "snill" rolle, altså good guy, ikke bad guy. 25-35 år. Kunne minne litt om Henrik Ingebrigtsen,  men det var ikke han eller  brødrene hans altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (8 minutter siden):

Haha! Jeg vet ikke jeg. Kanskje ikke A kjendis, siden verken dere eller jeg har funnet ut hvem han er. Men B kanskje da. Sikkert ikke C, da hadde jeg nok ikke kjent ham igjen.

Men altså etnisk norsk, mørkt hår, uten skjegg, tror ikke han hadde bart. Ca 185 høy, slank, sikkert veltrent, innbiller meg at han har hatt en "snill" rolle, altså good guy, ikke bad guy. 25-35 år. Kunne minne litt om Henrik Ingebrigtsen,  men det var ikke han eller  brødrene hans altså!

Prøver igjen: Kim-Daniel Sannes? Han har spilt i Hotell Cæsar og vært med i Skal vi danse. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...