Gå til innhold

Norsk kjendis


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje skrev (9 minutter siden):

Haha! Jeg vet ikke jeg. Kanskje ikke A kjendis, siden verken dere eller jeg har funnet ut hvem han er. Men B kanskje da. Sikkert ikke C, da hadde jeg nok ikke kjent ham igjen.

Men altså etnisk norsk, mørkt hår, uten skjegg, tror ikke han hadde bart. Ca 185 høy, slank, sikkert veltrent, innbiller meg at han har hatt en "snill" rolle, altså good guy, ikke bad guy. 25-35 år. Kunne minne litt om Henrik Ingebrigtsen,  men det var ikke han eller  brødrene hans altså!

Eneste jeg kommer på nå er Henrik Thodesen, men det er nok ikke han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

emilie321 skrev (6 minutter siden):

Eneste jeg kommer på nå er Henrik Thodesen, men det er nok ikke han

Ikke han heller. Men han er vel den som har liknet mest av de som har blitt  foreslått her 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liviane skrev (6 timer siden):

Siste forsøk fra meg 😅:  Ruben eller Dennis Vareide? Preben Fjell? 

Nei, dessverre..... ☹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Tarjei Westby? Tror han er ganske høy, men han er vel ikke direkte mørk da. 

Pål Sverre Hagen? Ikke hat nødvenigvis nice guy roller da men, han er høy og litt mørk. fra Stavanger.

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje skrev (1 time siden):

Jeg skal si i fra her hvis jeg ser ham på TV en dag 😄

Skal se det er en fra Ex on the Beach, som du binget den kvelden du var alene hjemme 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (7 minutter siden):

Skal se det er en fra Ex on the Beach, som du binget den kvelden du var alene hjemme 🤭

Hahahaha 😄 Ja, det det hadde jo vært .... eh... litt kleint 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (22 minutter siden):

Tarjei Westby? Tror han er ganske høy, men han er vel ikke direkte mørk da. 

Pål Sverre Hagen? Ikke hat nødvenigvis nice guy roller da men, han er høy og litt mørk. fra Stavanger.

Nei, ikke de to heller 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Frank Kjosås? 

Anonymkode: 9c1b9...7e5

Alt for gammel. 25- max 35 år.

Hvem i all verden kan det være jeg så da???!!!!

Han kan selvsagt ha deltatt på Farmen eller noe sånt, men jeg tror heller jeg har sett ham i en film eller serie altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (1 time siden):

Alt for gammel. 25- max 35 år.

Hvem i all verden kan det være jeg så da???!!!!

Han kan selvsagt ha deltatt på Farmen eller noe sånt, men jeg tror heller jeg har sett ham i en film eller serie altså.

Nå må noen snart komme med riktig svar her, for jeg er så nysgjerrig - og dessverre har jeg ingen gode forslag 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica666 skrev (18 timer siden):

Nå må noen snart komme med riktig svar her, for jeg er så nysgjerrig - og dessverre har jeg ingen gode forslag 😅

Jeg har gitt opp.... Har sett gjennom SÅ mange bilder!

Haha - tenk om han bare er en nabo eller en jeg har sett i jobbsammenheng 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje skrev (2 timer siden):

Jeg har gitt opp.... Har sett gjennom SÅ mange bilder!

Haha - tenk om han bare er en nabo eller en jeg har sett i jobbsammenheng 😄

En gang stod jeg ved siden av en kjent politiker en kø, jeg koblet feil og trodde det var broren til en venninne;  jeg takket for sist og han svarte høflig 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (På 28.11.2021 den 0.54):

Ikke han heller. Men han er vel den som har liknet mest av de som har blitt  foreslått her 😁

Google « hvem ligner XX»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg kan også tro jeg ser kjendiser noen ganger, men mest sannsnylig er det bare ei som ligner en blogger (noe veldig mange gjør nå) 😛 

Men har sett kjendiser og visste hvem de var da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (16 minutter siden):

Jeg kan også tro jeg ser kjendiser noen ganger, men mest sannsnylig er det bare ei som ligner en blogger (noe veldig mange gjør nå) 😛 

Men har sett kjendiser og visste hvem de var da. 

Jeg har ekspedert flere kjendiser uten å ha sett det (kolleger har gjort meg obs på det) 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Hurja skrev (2 timer siden):

Jeg har ekspedert flere kjendiser uten å ha sett det (kolleger har gjort meg obs på det) 😆

Jeg også. Satt ved siden av en på trikken for noen år siden. Politiker eller skuespiller, husker ikke, men det var mamma som satt mot meg og han. Han er nok ikke en jeg har funnet interessant i utgangspunktet. Har også løpt meg på han dommeren i Idol en gang, ei venninne som sa det «du holdt på å kræsje med Xxxx» husker ikke navnet hans nå. 
 

Men har snakket med noen Cæsar stjerner, Jan Thomas og Janne Formoe da, de kjenner man igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (23 timer siden):

Jeg også. Satt ved siden av en på trikken for noen år siden. Politiker eller skuespiller, husker ikke, men det var mamma som satt mot meg og han. Han er nok ikke en jeg har funnet interessant i utgangspunktet. Har også løpt meg på han dommeren i Idol en gang, ei venninne som sa det «du holdt på å kræsje med Xxxx» husker ikke navnet hans nå. 
 

Men har snakket med noen Cæsar stjerner, Jan Thomas og Janne Formoe da, de kjenner man igjen. 

Skulle på konsert med Sigvart Dagsland og var ute å spiste før konserten.  Da satt han med flere å spiste skrått over meg, så jeg greide ikke å unngå og se han. Følte at jeg nesten invaderte han, så jeg satt å så ned eller motsatt vei.  Hadde vært artig å få pratet med han, men ikke i en slik setting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...