Gå til innhold

Norsk kjendis


påskelilje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurja skrev (48 minutter siden):

Kan han være en journalist (tv2)?

Tja, det kan han vel kanskje,  men jeg tviler på det. Jeg tror at hvis han ikke er skuespiller,  har han vært med i en reality-serie. Og jeg har vel ikke sett så mange, utenom Farmen tror jeg, de siste årene. Han kan jo evt være sanger eller musiker også... ikke politiker, tror jeg.

Nei, jeg gleder meg til han plutselig dukker opp på TV 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Heyheyhey!

Nå tror jeg at jeg vet hvem jeg så i november 😄 Er ikke 100 % sikker altså, men han jeg tror det var, dukket jo opp i Lykkeland!

Mads Sjøgård Pettersen!

Han er jo eldre enn det jeg trodde han var (37 år, ifølge Wikipedia).

Har jo sett ham før som skuespiller, men ikke lagt merke til navnet.

Satser på at det var han jeg så, sånn at mysteriet er oppklart 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (30 minutter siden):

Heyheyhey!

Nå tror jeg at jeg vet hvem jeg så i november 😄 Er ikke 100 % sikker altså, men han jeg tror det var, dukket jo opp i Lykkeland!

Mads Sjøgård Pettersen!

Han er jo eldre enn det jeg trodde han var (37 år, ifølge Wikipedia).

Har jo sett ham før som skuespiller, men ikke lagt merke til navnet.

Satser på at det var han jeg så, sånn at mysteriet er oppklart 😄 

Artig 🙂 Jeg så tråden først nå, og hadde aldri kunnet komme på å foreslå vedkommende. Men en del morsomme kommentarer her da - flirte særlig av @Ekstra sin kommentar om binging av Paradise Hotel/Ex on the beach. 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (Akkurat nå):

Artig 🙂 Jeg så tråden først nå, og hadde aldri kunnet komme på å foreslå vedkommende. Men en del morsomme kommentarer her da - flirte særlig av @Ekstra sin kommentar om binging av Paradise Hotel/Ex on the beach. 😄 

Ja, det var jammen godt at han var en "vanlig" skuespiller 😄

Synes at beskrivelsen stemte bra, at jeg var temmelig observant. Han er t.o.m. fra Nord-Norge, som jeg antydet! Men jeg bommet altså på alder. har jo sett ham i flere filmer/serier, og hadde aldri trodd at han var såpass mye over 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liviane
påskelilje skrev (30 minutter siden):

@Hurja @90tallsbarn @Liviane @Teatrica666 og dere andre som gjettet - så dere at jeg fant ut hvem jeg hadde sett 😁?

Ja, jeg så det. Aner ikke hvem han er da, jeg har ikke hørt om han før...😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (2 timer siden):

@Hurja @90tallsbarn @Liviane @Teatrica666 og dere andre som gjettet - så dere at jeg fant ut hvem jeg hadde sett 😁?

Jeg hadde ikke tatt ham igjen på navnet, men når jeg googlet og så noen bilder så ser jeg jo at jeg har sett ham på skjermen. Tror neppe jeg hadde kjent ham igjen på gata nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
påskelilje skrev (2 timer siden):

@Hurja @90tallsbarn @Liviane @Teatrica666 og dere andre som gjettet - så dere at jeg fant ut hvem jeg hadde sett 😁?

ja jeg så nå. Han er med i Hjem til Jul. Kom ikke på han i det hele tatt når jeg skulle gjette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (3 timer siden):

@Hurja @90tallsbarn @Liviane @Teatrica666 og dere andre som gjettet - så dere at jeg fant ut hvem jeg hadde sett 😁?

Så artig at du fant det ut 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (4 timer siden):

@Hurja @90tallsbarn @Liviane @Teatrica666 og dere andre som gjettet - så dere at jeg fant ut hvem jeg hadde sett 😁?

Ah - godt vi fikk dette oppklart - tross alt viktige greier 🙂

Jeg visste ikke navnet hans, men når jeg søkte han opp ser jeg jo at jeg vet hvem det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica666 skrev (4 timer siden):

Ah - godt vi fikk dette oppklart - tross alt viktige greier 🙂

Ja visst 😁😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...