AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 Skrevet 27. november 2021 Har jobb i morgen, men våknet til forkjølelse i dag. Veldig mild, var tett i nesten og er litt enda. Ingen hoste. Men fryser noe ekstremt, fra inni kroppen, ikke fordi det er kaldt ute. Føler meg bittelitt slapp, men ingen problemer med å gå. Alt er litt ekstra følsomt i kroppen, som at ryggen og nakken kjennes litt vond og kjenner meg litt svak. jobb eller si til sjefen at jeg har fått litt forkjølelse? Anonymkode: d16e8...b65 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. november 2021 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har jobb i morgen, men våknet til forkjølelse i dag. Veldig mild, var tett i nesten og er litt enda. Ingen hoste. Men fryser noe ekstremt, fra inni kroppen, ikke fordi det er kaldt ute. Føler meg bittelitt slapp, men ingen problemer med å gå. Alt er litt ekstra følsomt i kroppen, som at ryggen og nakken kjennes litt vond og kjenner meg litt svak. jobb eller si til sjefen at jeg har fått litt forkjølelse? Anonymkode: d16e8...b65 Du blir selvfølgelig hjemme. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 Skrevet 27. november 2021 slabbedask skrev (1 minutt siden): Du blir selvfølgelig hjemme. Bare av bittelitt forkjølelse? Anonymkode: d16e8...b65 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 Skrevet 27. november 2021 Er nesten redd sjefen kan tenke at jeg bare vil ha fri. Anonymkode: d16e8...b65 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 Skrevet 27. november 2021 Man skal holde seg hjemme med luftveissymptomer. Anonymkode: 878fc...3e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man skal holde seg hjemme med luftveissymptomer. Anonymkode: 878fc...3e2 Teller litt tett nese som det? Absolutt ingen hoste eller pustebesvær her altså. Men jeg fryser ekstremt, kroppen kjennes kald. Anonymkode: d16e8...b65 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 Skrevet 27. november 2021 Ja det teller. Har du tatt en hjemmetest? Hos vaksinerte oppleves vanlig korona som en mild - moderat forkjølelse ofte. Anonymkode: 878fc...3e2 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. november 2021 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Teller litt tett nese som det? Absolutt ingen hoste eller pustebesvær her altså. Men jeg fryser ekstremt, kroppen kjennes kald. Anonymkode: d16e8...b65 Fryser ekstremt = feber eller på vei til å få det. Kroppen din prøver å si at du må ta det litt med ro så den får bekjempet basiluskene. Lytt til den. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 Skrevet 27. november 2021 Lillemus skrev (Akkurat nå): Fryser ekstremt = feber eller på vei til å få det. Kroppen din prøver å si at du må ta det litt med ro så den får bekjempet basiluskene. Lytt til den. ååh 😕 jeg har alltid vært slik som nesten skal besvime før jeg godtar å ta meg fri og sånt. Er oppvokst med den "vi tåler å trene selv om vi er litt forkjøla" holdningen. Har i det siste hatt mer smerter i rygg og nakke, særlig på jobb. Men har det nå ganske ofte. Ikke direkte verk og smerter konstant, men kjenner meg svak og er ekstra følsom. Anonymkode: d16e8...b65 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 Skrevet 27. november 2021 kom deg på jobb. Man skal ikke være hjemme på grunn av en liten forkjølelse. Anonymkode: a6760...b77 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.