Gå til innhold

Omega-3 kilde, har prisen noe å si? Hvor kjøper du?

Anbefalte innlegg

Kiwi selger det billigste, av merket Løft. De har også flere andre som er billige. Flytende tran. Har hørt at flytende har bedre opptak? På apotekene får du også kjøpt men der er det ofte veldig dyrt. Hvorfor er det slik innmari prisforskjell? Er det kvaliteten eller betales det for merket? Jeg ser ikke helt vitsen med å betale nesten 200 for noe man kan få kjøpt for under 100 akkurat. 

Anonymkode: d2c33...0f9

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kiwi selger det billigste, av merket Løft. De har også flere andre som er billige. Flytende tran. Har hørt at flytende har bedre opptak? På apotekene får du også kjøpt men der er det ofte veldig dyrt. Hvorfor er det slik innmari prisforskjell? Er det kvaliteten eller betales det for merket? Jeg ser ikke helt vitsen med å betale nesten 200 for noe man kan få kjøpt for under 100 akkurat. 

Jeg tar tran hver dag hele året og spiser mye egg så jeg tror jeg er innafor. 😊 Vanvittig dyrt ja, burde vært billigere,helt klart! 

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jeg tar tran hver dag hele året og spiser mye egg så jeg tror jeg er innafor. 😊 Vanvittig dyrt ja, burde vært billigere,helt klart! 

Det er så mange av de jeg kjenner som bare kjøper på helsekostbutikker fordi produktenen der er "renere" og bedre kvalitet, men de er jo så dyre! Er jo fort 300 for en krukke! Men når noe koster sånn 69,- på Kiwi, er det like bra da da? Det er penger man kaster ut vinduet om man bare kjøper noe som knapt har effek. Tran da kanskje? 

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det er så mange av de jeg kjenner som bare kjøper på helsekostbutikker fordi produktenen der er "renere" og bedre kvalitet, men de er jo så dyre! Er jo fort 300 for en krukke! Men når noe koster sånn 69,- på Kiwi, er det like bra da da? Det er penger man kaster ut vinduet om man bare kjøper noe som knapt har effek. Tran da kanskje? 

Jeg kjøper e-vit på helsekosten for det har de ikke i dagligvaren, ellers kjøper jeg det jeg trenger på Kiwi / Coop / REMA om de har det. 

Worriesome Plenty 2

Jeg pleide å kjøpe møllers uten ettersmak.  De funket de. Men de var store og jeg liker ikke svelge så store harde kapsler. Møllers er vel en bra kilde, de har mindre kapsler også? Solid nord-norsk tradisjonsrikt selskap. Neppe noe tull. Og det er garantert omega 3 fra fisk, og ikke fra planter. Omega 3 fra planter er ikke så effektive som fra fisk, mener jeg å ha hørt.

Endret av worrisome_plenty .2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...