Gå til innhold

Er det ikke litt urettferdig at vi som befolkning må straffes for at sykehusene ikke har god nok kapasitet

Anbefalte innlegg

til å ta unna sykehusinnleggelser og intensiv og respiratorbehandling av covidsyke? Det vil jeg ha meg frabedt. Dette er statens skyld som ikke har rustet opp. Istedenfor må vi gå tilbake til restriksjoner og innskrenkede liv. 

Anonymkode: f67ae...54d

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

til å ta unna sykehusinnleggelser og intensiv og respiratorbehandling av covidsyke? Det vil jeg ha meg frabedt. Dette er statens skyld som ikke har rustet opp. Istedenfor må vi gå tilbake til restriksjoner og innskrenkede liv. 

Vil du betale mer skatt for å dekke inn dette?

Anonymkode: fac9d...97b

Først meg selv, så meg selv, så min neste, men hensyn gidder jeg ikke ta. Skyld på staten. Ikke på de som drar ut å sprer møkkaviruset. Ego-logikk.

Anonymkode: d0d66...5af

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Først meg selv, så meg selv, så min neste, men hensyn gidder jeg ikke ta. Skyld på staten. Ikke på de som drar ut å sprer møkkaviruset. Ego-logikk.

Du ser vel at det ikke hadde vært noe problem hvis sykehusene hadde hatt nok kapasitet? Dette viruset går sin gang. Bedre å bli ferdig med det med en gang enn å dra det seigpinende utover flere år. Men nei. Her må vi inn med frihetsberøvendev tiltak fordi sykehusene ikke kan ta unna så mange pasienter på en gang. 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du ser vel at det ikke hadde vært noe problem hvis sykehusene hadde hatt nok kapasitet? Dette viruset går sin gang. Bedre å bli ferdig med det med en gang enn å dra det seigpinende utover flere år. Men nei. Her må vi inn med frihetsberøvendev tiltak fordi sykehusene ikke kan ta unna så mange pasienter på en gang. 

Du leser ikke nyheter skjønner jeg. Det går an å bli smittet av korona flere ganger. Til og med med samme virusgruppe. For ikke å snakke om at nye varianter kan smitte deg på nytt. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du leser ikke nyheter skjønner jeg. Det går an å bli smittet av korona flere ganger. Til og med med samme virusgruppe. For ikke å snakke om at nye varianter kan smitte deg på nytt. 

Altså så blir vi aldri ferdig med det.

Anonymkode: fac9d...97b

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da må de bygge ut kapasiteten på sykehusene og utdanne flere intensiv personale hvis det er sånn at vi aldri blir kvitt coronaen og folk vil bli syke i hopetall i eninga. Det er jo det jeg sier. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...