Gå til innhold

Koser meg i karantene, feil? :P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det mening at man skal ha det kjipt og kjedet vettet av seg i karantene? Venter på svar på prøve. 

Anonymkode: 95ec0...f38

Hvis jeg var sånn rimelig i form så hadde jeg ikke hatt noen problemer med å kose meg i karantene. :) Har alltid en bunke bøker jeg skulle lest, filmer jeg skulle sett, ting jeg skulle sydd osv.

Lillemus skrev (1 time siden):

Hvis jeg var sånn rimelig i form så hadde jeg ikke hatt noen problemer med å kose meg i karantene. :) Har alltid en bunke bøker jeg skulle lest, filmer jeg skulle sett, ting jeg skulle sydd osv.

Jeg satt i karantene i 10 dager og fikk vasket rundt siden jeg var frisk. Men det var kjedelig å sitte i isolasjon, man blir jo isolert. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...