Gå til innhold

Er det vanlig å absolutt ikke huske mennesker som var i livet ens når en var 5-7 år?

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å absolutt ikke huske mennesker som var i livet ens når en var 5-7 år? Hva er deres erfaringer?

Grunnen til at jeg spør er at pappa møtte på en gammel kompis da vi var ute for å handle julegaver. Han har barn som er på min og min søsters alder og vi brukte leke sammen når vi var små (antar rundt 5-7 år). Jeg klarer absolutt ikke huske å ha sett denne mannen før og husker heller ikke barna hans. Jeg synes det er så rart at jeg ikke klarer å huske dette. 

Anonymkode: dd13b...053

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det vanlig å absolutt ikke huske mennesker som var i livet ens når en var 5-7 år? Hva er deres erfaringer?

Grunnen til at jeg spør er at pappa møtte på en gammel kompis da vi var ute for å handle julegaver. Han har barn som er på min og min søsters alder og vi brukte leke sammen når vi var små (antar rundt 5-7 år). Jeg klarer absolutt ikke huske å ha sett denne mannen før og husker heller ikke barna hans. Jeg synes det er så rart at jeg ikke klarer å huske dette. 

Å ikke huske foreldre til barndomsvenner, eller foreldres venner fra da en selv var barn, er da vel dette helt normalt. De kan ha forandret seg også. Når du i overskriften skriver noe om å ikke huske "mennesker som var i ens liv" trodde jeg du siktet til noen mye nærmere; til noen du hadde et nært forhold til.

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er helt vanlig.  Man pleier å huske nærmeste familie, men ikke nødvendigvis bekjente av familien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...