Gå til innhold

Kristiania Magiske Tivolitheater

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om den nye adventskalenderen på NRK, "Kristiania Magiske Tivolitheater"? Jeg liker den kjempegodt! Har lest spin-off-boka "Tikkens jul", men det virker ikke som om hun har noen veldig stor rolle i tv-serien, boka var veldig søt. Jeg har ikke småunger selv lengre, men storkoser meg hver dag med dagens episode til tekoppen fra te-adventskalenderen min. ❤️ :D 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/464099-kristiania-magiske-tivolitheater/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liviane

Høres koselig ut! :) Jeg ser ikke den, men følger "Nissene i bingen" i år. 

Vil bare legge til at det å begynne å se Barne-TV igjen nok dessverre er et "alderdomstegn", hihi (ikke så fryktelig alvorlig ment ;) ) Jeg husker farmoren min likte å se Barne-TV, og jeg syntes det var veldig rart da jeg vokste opp at hun likte det. Nå møter jeg meg selv av og til i døra, for jeg kan plutselig ta meg selv i å stoppe på barneprogrammer hvis jeg tilfeldigvis sitter og zapper mellom TV-kanaler. Synes noe av det er litt koselig! 😅

Endret av Liviane
Liviane skrev (7 timer siden):

Høres koselig ut! :) Jeg ser ikke den, men følger "Nissene i bingen" i år. 

Vil bare legge til at det å begynne å se Barne-TV igjen nok dessverre er et "alderdomstegn", hihi (ikke så fryktelig alvorlig ment ;) ) Jeg husker farmoren min likte å se Barne-TV, og jeg syntes det var veldig rart da jeg vokste opp at hun likte det. Nå møter jeg meg selv av og til i døra, for jeg kan plutselig ta meg selv i å stoppe på barneprogrammer hvis jeg tilfeldigvis sitter og zapper mellom TV-kanaler. Synes noe av det er litt koselig! 😅

🤣 Jeg ser ikke barne-tv ellers i året, men jeg pleier å se adventskalenderen på NRK, det har jeg gjort siden ungene var små. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...