Gå til innhold

Menn med lav markedsverdi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kupton skrev (37 minutter siden):

Lave menn? Har de ikke draget på vakre kvinner?

Begynner det å rable litt for deg eller :P  Er som å dra frem elon musk som et typisk eksempel på en (mann) med asperger. 

Mulig feministene har klart å indoktrinere selv deg, da er det ikke mye håp for menneskeheten 😕 

Anonymkode: 1ed64...9e4

Annonse

Nicklusheletida
Savannah skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde sett to og tre ganger på Stordalen med alle pengene.  So sorry that I have never met him.

Det har jeg gjort :) Møtt han altså. 

Han er både flink, blid, hyggelig og alt det der, men han tiltrekker meg ikke og da hjelper det ikke med mye penger. 

Det er ikke noe minus med mye penger, men det er ikke noe pluss heller hvis ikke det viktigste i et forhold stemmer. 

Endret av Nicklusheletida
.
Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Det har jeg gjort :) Møtt han altså. 

Han er både flink, blid, hyggelig og alt det der, men han tiltrekker meg ikke og da hjelper det ikke med mye penger. 

Det er ikke noe minus med mye penger, men det er ikke noe pluss heller hvis ikke det viktigste i et forhold stemmer. 

Det hjelper med mye penger, men jeg har hatt tendens til å bli forelsket i menn uten penger.  Hva gjør man da?  

Nicklusheletida
Savannah skrev (5 minutter siden):

Det hjelper med mye penger, men jeg har hatt tendens til å bli forelsket i menn uten penger.  Hva gjør man 

Hva mener du ? Helt uten penger. Menn som ikke greier å ta vare på seg selv ?

Annonse

Nicklusheletida skrev (Akkurat nå):

Jeg tror det er ganske likt for menn i 2021. De foretrekker nok kvinner som står på egne ben de også. 

Det er jeg ikke sikker på.  Jeg tror det henger i det som var før.  Menn skal jakte og forsørge.  Kvinner skal være søte og lydige.

Nicklusheletida
Savannah skrev (Akkurat nå):

Det er jeg ikke sikker på.  Jeg tror det henger i det som var før.  Menn skal jakte og forsørge.  Kvinner skal være søte og lydige.

Og jeg tror du tar helt feil der . 

Litt usikker på hva du legger i søte og lydige. Jeg tror begge kjønn liker at man klarer å oppføre seg, men det betyr ikke lydig og underdanig til en hver tid. Jeg tror menn er som oss , at det er mest interessant med en partner med egne meninger. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...